اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

پاسخگویی به شبهات جوانان انحراف‌ها را به حداقل می‌رساند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خلخال گفت: پاسخگویی شفاف و روشن به سؤالات و شبهات جوانان انحراف و کج‌روی‌های ناشی از غفلت را به حداقل می‌رساند.

پاسخگویی به شبهات جوانان انحراف‌ها را به حداقل می‌رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خلخال اظهار داشت: راه‌اندازی نرم‌افزار پاسخ و جوابگویی به شبهات جوانان در زمینه‌های مختلف به ویژه در ماه مبارک رمضان در خلخال و بخش‌های تابعه ضرورتی است که باید متولیان نسبت به راه‌اندازی و برقراری این مجموعه اقدام کنند.

وی با یادآوری اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر همچون سایر فرایض به صورت شفاف، روشن و منطقی تبیین نشده است، خاطرنشان کرد: ما امروز در برقراری و پایدار کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر به تیز‌بینی، درایت و هوشمندی عموم مردم نیاز داریم تا فریضه امر به معروف و نهی از منکر شکل همگانی به خود گرفته و همه خود را در انجام آن سهیم بدانند.

امام جمعه شهرستان خلخال با اشاره به اهمیت و جایگاه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در قیاس با سایر فرایض واجب الهی یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر منطقی‌ترین فریضه در مقابله با تهدید‌ها و ترفندهای نظام استکباری است که اگر در عمل به آن نرم‌خویی و ادب و اخلاق مراعات شود تاثیر‌گذاری آن به مراتب بیشتر از سایر برنامه‌ریزی‌ها خواهد بود.

رشتبری فریضه امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان واجب اصلاح‌گر و زمینه‌ساز تحول جامعه پایبند به اصول و ارزش‌ها توصیف کرد و گفت: جوان ما باید نحوه عمل و برخورد با این فریضه الهی را به خوبی یاد بگیرد و بداند که از چه راهکاری می‌توان در جامعه معروف‌ها را جاری و از منکر‌ها جلوگیری و ممانعت کرد.

وی لزوم تعامل کار گروه‌ها و کمیته‌های تعریف شده در ترویج و توسعه امر به معروف و نهی از منکر را خاطرنشان کرد و افزود: در این زمینه با برنامه‌های منسجم و هدفمند باید در برابر دشمنان و تهدیدهای نرم آنها ایستادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خلخال در پایان سخنان خود بیان داشت: در این زمینه نباید نسبت به توصیه‌ها و منویات مقام معظم رهبری بی‌توجهی کرد و شایسته است با دعوت از اساتید کشوری اعم از اساتید حوزه و دانشگاه در این زمینه یک سیاست راهبردی کلان و کاربردی را مدنظر قرار داد.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول