اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوان قم:

نمایشگاه عرضه تولیدات جوانان در قم افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از افتتاح نخستین نمایشگاه عرضه تولیدات جوانان با حضور مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی تربیتی وزارت ورزش و جوانان در قم خبر داد.

نمایشگاه عرضه تولیدات جوانان در قم افتتاح می‌شود

روح‌الله رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این معاونت به منظور افتتاح نخستین نمایشگاه عرضه تولیدات جوانان اظهار کرد: این نمایشگاه با حضور مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی تربیتی وزارت ورزش و جوانان از عصر امروز در قم آغاز به کار خواهد کرد.

وی اظهار داشت: معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم با مشارکت سازمان مردم نهاد جمعیت آرمان سپید قم، در راستای انجام یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته جوان اقدام به برگزاری نخستین نمایشگاه عرضه تولیدات جوانان استان قم کرده است.

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان داشت: هدف این معاونت از برگزاری این نمایشگاه ایجاد بستری مناسب برای ارائه تولیدات جوانان استان و عرضه به بازار به ‌صورت مستقیم بوده است تا جوانان استان با انگیزه‌ای مضاعف در راستای تقویت تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی تلاش کنند.

رمضانی بیان کرد: این نمایشگاه به‌عنوان نخستین نمایشگاه در این زمینه برنامه‌ریزی شده و هدف این معاونت این است که ان‌شاءالله با شناسایی نقاط ضعف و قوت برگزاری نسبت به گسترش نمایشگاه با این موضوع و هدف در نقاط مختلف استان اقدام کنیم.

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به زمان پیش‌بینی شده به منظور برگزاری مراسم افتتاحیه این نمایشگاه یادآور شد: این نمایشگاه از ساعت 18 امروز دوشنبه نوزدهم تیرماه در محل مجتمع عصر جدید واقع در فلکه میثم قم آغاز به کار می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های اجرا شده توسط این معاونت در گرامیداشت هفته جوان و میلاد با سعادت حضرت علی‌اکبر (ع) اضافه کرد: در این هفته جوانان قمی در قالب برنامه‌های مختلف اعم از فرهنگی، ورزشی و هنری و مسائل مربوط به ازدواج هفته جوان را گرامی داشتند.

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: در این هفته جوانان قم با حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم و همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد فاضل‌لنکرانی دیدار کردند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول