اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اصحاب رسانه

جشنواره ملی "دانای آب "در کردستان آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: جشنواره دانش‌آموزی دانای آب ویژه دانش‌آموزان دوره راهنمایی ظهر امروز با برگزاری کارگاه آموزشی ویژه اصحاب رسانه در سطح استان کردستان آغاز شد.

جشنواره ملی "دانای آب "در کردستان آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، نماینده شرکت مشاور طرح دانای آب در این کارگاه آموزشی اظهار کرد: اصحاب رسانه استان در این کارگاه با معضلات و چالش‌های آب کشور و استان آشنا و سپس در قالب رپرتاژ، پیام کوتاه و غیره آموزش‌های لازم را به دانش‌آموزان منتقل می‌کنند.

محمد فشایی بیان داشت: در استان‌هایی که امکان اجرای طرح داناب در سال تحصیلی 91-90 میسر نشده است جشنواره ملی دانای آب در تابستان امسال در این استان‌ها برگزار می‌شود.

وی آموزش، فراخوان جشنواره و امور تبلیغی داوری آثار و مراسم پایانی را مراحل اجرای جشنواره ملی دانای آب در استان‌ها دانست و گام‌های موجود در مرحله آموزش را برگزاری کارگاه آموزشی ویژه اصحاب رسانه، آموزش‌های ویژه دانش‌آموزان و استمرار آموزش در طول تابستان عنوان کرد.

نماینده شرکت مشاور طرح دانای آب کشور خاطرنشان کرد: امورات تبلیغی هم توسط مطبوعات، اقلام تبلیغی مانند پوستر، صدا و سیما، پایگاه اینترنتی www.danab.ir و مرکز پیامک 300073956 انجام می‌شود.

فشایی عنوان کرد: دانش‌آموزان علاقمند می‌توانند در رشته‌های گزارش‌نویسی، داستان‌نویسی، مقاله‌نویسی، نقاشی، روزنامه دیواری، تئاتر، فیم کوتاه، عکاسی و وبلاگ‌نویسی در این جشنواره شرکت کنند.

وی مهلت ارسال آثار را تا 31 مرداد ماه جاری ذکر کرد و افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در سنندج خیابان پاسداران شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان ارسال کنند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره اظهار داشت: آشنایی و آموزش دانش‌آموزان با ابعاد مختلف مسائل و بحران آب در کشور و به خصوص استان کردستان و ترغیب، تشویق و دعوت از دانش‌آموزان به شرکت در جشنواره تابستانی دانای آب از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

نماینده شرکت مشاور طرح دانای آب، تثبیت آموخته‌ها از طریق شرکت در مسابقات طرح و دریافت جوایز و ترغیب دانش‌آموزان به منظور انتقال آموخته‌ها به سایر اقشار در زمینه مسائل آبی و تبیین نقش هریک از مردم در بهبود شرایط کنونی را از دیگر اهداف اجرای این جشنواره ذکر کرد.

فشایی اعلام کرد: مدت اجرای برنامه‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی در استان از نیمه تیر تا نیمه مرداد امسال به مدت یک ماه است.

وی در پایان تصریح کرد: تا نیمه اول شهریور داوری آثار انجام می‌شود و در نیمه دوم شهریور هم مراسم پایانی با اعلام برگزیدگان و اهدای جوایز و لوح تقدیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول