اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فنی مهندسی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

سالن 25 آبان و خانه وزنه‌برداری آماده تحویل است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فنی مهندسی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: سالن 25 آبان و خانه وزنه‌برداری اصفهان آماده افتتاح رسمی و مورد بهره‌برداری قرار گرفتن هستند.

سالن 25 آبان و خانه وزنه‌برداری آماده تحویل است

سیدحسن محمودیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: خانه وزنه‌برداری اصفهان از مدت‌ها قبل تکمیل شده و در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سابق و جدید اداره‌کل ورزش و جوانان به طور غیر رسمی افتتاح شد.

وی ادامه داد: سالن 25 آبان و خانه وزنه‌برداری مدتی است که تکمیل شده‌اند اما در نظر داشتیم که هم‌زمان با سفر رئیس جمهور از این پروژه‌ها بهره‌برداری کنیم.

رئیس اداره فنی مهندسی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان به بازسازی پیست دو و میدانی ورزشگاه تختی اشاره کرد و بیان داشت: براساس تصمیم اتخاذ شده مقرر شد پیش از اینکه بازسازی پیست انقلاب انجام شود، پیست دو و میدانی تختی مورد بازسازی قرار گیرد تا دو و میدانی‌کاران اصفهانی در زمان بازسازی پیست انقلاب با مشکلی مواجه نشوند.

وی ادامه داد: پس از اینکه آسفالت تختی خشک شد، بازسازی نهایی انجام شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان مردادماه پیست آماده بهره‌برداری شود.

محمودیه افزود: تارتان خریداری شده برای پیست انقلاب وارد اصفهان شده و در نقش‌جهان انبار شده و پس از اینکه بازسازی پیست تختی انجام شد، بازسازی پیست انقلاب نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول