اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بهنمیر مازندران

بازارچه عرضه محصولات کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت تعاونی روستایی بابلسر گفت: به زودی بازارچه عرضه محصولات کشاورزی در بهنمیر به بهره‌برداری می‌رسد.

بازارچه عرضه محصولات کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد

داریوش آقاپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهنمیر با اشاره به اینکه مدیریت میز نشستن نیست بلکه اندیشه و تفکر است، اظهار داشت: فکر کردن، راه حل پیدا کردن، تصمیم گرفتن و عمل کردن رمز موفقیت یک مدیر خوب است.

وی با تاکید به اینکه برخی از مدیران به جای مسئولیت‌پذیری مسئولیت‌طلب هستند، گفت: یک مدیر موفق باید خلاق، مبتکر و طراح باشد و برنامه خود را با مشورت صاحبان اندیشه همراه کند.

آقاپور با بیان این جمله که مدیران برای موفقیت خود باید یک برنامه‌ریزی چهار ساله داشته باشند، افزود: مدیریت یک پروسه زمانی چهار ساله است که سال اول آن سال مطالعه عمیق، پژوهش و پیدایش استعدادهای بالقوه و بالفعل مجموعه و زیر مجموعه است.

این مسئول سال دوم مدیریت را تدوین برنامه بر اساس یافته‌ها و دریافت‌هایی که اولویت‌ها را شناسایی کند دانست و بیان داشت: در سال سوم مدیریت، مدیران باید پروژه‌ها را اجرایی کرده تا در سال چهارم به بهره‌برداری از آن برسند.

رئیس شرکت تعاونی روستایی بابلسر گفت: شرکت تعاونی روستایی اکباتان شهرستان بابلسر مستقر در بهنمیر شامل نه روستای کاله، افراتخت، عربخیل، کهنه‌محله میرود، میرودسر، میرود، اوکسر، تازه‌آباد و نفت‌چال با عضویت 1505 نفر مشغول به فعالیت است.

وی از بهره‌برداری بازارچه عرضه محصولات کشاورزی در بهنمیر خبر داد و متذکر شد: این بازارچه در زمینی به مساحت 1200 متر و زیربنایی به مساحت 556 متر دارای 18غرفه که هر غرفه 25متر است و نیز امکاناتی از قبیل سردخانه، نمازخانه، سرویس بهداشتی و نیز پارکینگ بوده که امیدوارم در مهر ماه سال‌جاری افتتاح و به بهره‌برداری رسد.

انتهای ‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول