اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر آموزش و پرروش:

سختکوشی دانش‌آموزان عشایر مدل الگویی مدارس کشور شود

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر آموزش و پرروش در مناطق کمتر توسعه‌یافته و عشایر کشور، گفت: دانش‌آموزان عشایر در سخت‌ترین شرایط پله‌های موفقیت را طی می‌کنند و بر این اساس باید این سختکوشی به یک مدلالگویی در تمام مدارس کشور تبدیل شود.

سختکوشی دانش‌آموزان عشایر مدل الگویی مدارس کشور شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سید محمدکاظم حجازی ظهر امروز در اختتامیه سیزدهمین اردوی سراسری دانش‌آموزان پسر عشایر کشور در اردوگاه شهید رجایی نیشابور، اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش می‌تواند در حوزه فرهنگ جامعه کار کند و در این ارتباط اصلی‌ترین بنای نظام توجه به مناطق محروم و مستضعفین است.

مشاور وزیر آموزش و پرروش در مناطق کمتر توسعه ‌یافته و عشایر کشور با اشاره به اینکه سنگ بنای نظام جمهوری اسلامی را امام خمینی(ره) گذاشته‌اند، افزود: آنچه امروز نیز مقام معظم رهبری تأکید دارند این است که تمام دستگاه‌های اجرایی تمام توان خود را بگذارند تا محرومیت از جامعه دور شود.

وی در ارتباط با توجه به مناطق محروم گفت: باید به مناطق محروم توجه بیشتری شود و مقام عالی وزارت نیز به این موضوع تأکید ویژه‌ای دارند.

مشاور وزیر آموزش و پرروش در مناطق کمتر توسعه‌ یافته و عشایر کشور با بیان اینکه عشایر می‌توانند الگوی بسیار خوبی برای تمام دانش‌‌آموزان سراسر کشور اسلامی باشند، یادآور شد: دانش‌آموزان ما باید از سختکوشی عشایر الگو بگیرند که در سخت‌ترین شرایط پله‌های موفقیت را طی می‌کنند و در این ارتباط باید این سختکوشی عشایر به یک مدل الگویی در تمام مدارس کشور تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: پرداختن به امر عشایر موضوعی است که برای تمام مردم یک ضرورت است.

مشاور وزیر آموزش و پرروش در مناطق کمتر توسعه‌یافته و عشایر کشور گفت: یکی از ابعاد و اهداف کار این وزارتخانه رفع محرومیت آموزشی از تمام استان‌ها به ویژه مناطق محروم است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول