اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیر:

عشایر نیر قربانی‌ بی‌توجهی امور عشایر استان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نیر گفت: عشایر شهرستان نیر با بی‌توجهی امور عشایر استان مواجه است که این امر سبب لاینحل ماندن بسیاری از عشایر این شهرستان شده است.

عشایر نیر قربانی‌ بی‌توجهی امور عشایر استان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حمید عباداللهی ظهر امروز در جلسه کمیته جذب شهرستان نیر اظهار داشت: شهرستان نیر 196 خانوار عشایری در قالب 982 نفر را داراست اما کیفیت خدمات‌رسانی به این عشایر بسیار نامطلوب است.

وی با بیان اینکه عشایر نیر در 22 ییلاق منطقه سکونت یافته‌اند، افزود: از مسئولان امور عشایر استان اردبیل انتظار داریم با نگاه نامادری به این عشایر نگاه نکنند چرا که آنان نیز حق توسعه دارند.

این مسئول با بیان اینکه عشایر نیر بیش از 12 هزار دام زنده دارند، ادامه داد: تولید 160 تن گوشت، 635 تن شیر و 15 تن پشم در سال از عواید فعالیت این عشایر است.

فرماندار نیر خاطرنشان کرد: مدیریت عشایر استان به بیش از 500 خانوار عشایری شهرستان نیر بی‌تفاوت بوده و حتی یک مورد مذاکره تلفنی در زمینه مهم‌ترین مسایل و مشکلات عشایر این منطقه نداشته است.

عباداللهی ابراز داشت: امسال برای برقراری ارتباط تنگاتنگ با ادارات کل استان برای حل مشکلات شهرستان تلاش می‌شود و اگر ادارات کل در زمینه مشکلات این شهرستان بی‌مهری کنند مسئولیت همکاری از طریق فرمانداری در تخصیص اعتبارات سلب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود خواستار توجه جدی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل به مشکلات شهرستان محروم نیر شد.

انتهای پیام/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول