اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر خبر داد

آغاز توزیع مرغ گرم با قیمت 4700 تومان در بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر از آغاز توزیع مرغ گرم با قیمت 4700 تومان در شهر بوشهر خبر داد.

آغاز توزیع مرغ گرم با قیمت 4700 تومان در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر غلامرضا گنجی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از عرضه گوشت مرغ گرم در واحدهای صنفی منتخب و جایگاه‌های از پیش تعیین شده خبر داد.

وی اعلام کرد: در راستای کنترل قیمت‌ها و تامین کالاهای پروتئینی مورد نیاز مردم در استان برنامه‌ریزی‌های خاصی در جریان است و بر این اساس فرآیند توزیع گوشت مرغ گرم در استان و از طریق واحدهای صنفی منتخب و جایگاه‌های تعیین شده آغاز گردیده است.

گنجی تصریح کرد: بر اساس سیاستگذاری‌ها و برنامه‌های شورای کنترل و نظارت استان با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در بازار مقرر شده است تا نهاده‌های مورد نیاز واحدهای تولیدی مرغ از طریق کشتارگاه‌ها در اختیار این واحدها قرار گیرد و کشتارگاه‌ها نیز موظف شده‌اند، مرغ گرم داخلی را با قیمت مصوب 4 هزار و 700 تومان در سطح استان عرضه کنند.

وی افزود: در حال حاضر گوشت مرغ گرم با نرخ مصوب 47 هزار ریال از طریق جایگاه‌های از پیش تعیین شده در مرکز استان شامل جایگاه‌های خرید خانوار 1و2، فروشگاه‌های رفاه، نمایندگی‌های شرکت جیان مرغ در مرکز شهر، بهمنی و سرتل، واحدهای منتخب بوشهر مرغ و تیکا مرغ توزیع می‌شود.

گنجی با اشاره به اینکه تعیین نرخ جدید سبوس مورد نیاز واحدهای دامداری در استان نیز در نشست اخیر شورای کنترل و نظارت استان بررسی شده است افزود: در ارتباط با لزوم عرضه سبوس با قیمت جدید این موضوع به تصمیمات جلسه کمیسیون تعزیرات آرد و نان استان موکول شده است.

گنجی خاطر نشان کرد: سامانه پیامگیر 30006124 و تلفن 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت آماده پاسخگویی و دریافت گزارشات و مطالبات شهروندان است و آنان می‌توانند هرگونه تخلف را در شبکه‌های توزیع از طریق این سامانه‌ها انعکاس دهند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول