اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین:

مرغداری‌های قزوین به سیستم‌های گازی مجهز می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: مرغداری‌های استان قزوین به سیستم‌های گازی مجهز می‌شوند تا از اتلاف انرژی جلوگیری شود.

مرغداری‌های قزوین به سیستم‌های گازی مجهز می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا صفری ظهر امروز در جلسه ستاد توسعه بخش کشاورزی که با حضور احمد عجم استاندار قزوین و جمعی از معاونان استاندار و مسئولان این استان در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: صنعت مرغداری کشور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و این صنعت در تهیه سوخت واحدهای صنعتی مشکل دارد و سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با حمایت استانداری قزوین تصمیم دارد همه مرغداری‌ها را به سیستم‌های گازی مجهز کند.

رئیس سازمان جهاد‌کشاورزی استان قزوین به اهداف جلسه ستاد توسعه بخش کشاورزی پرداخت و تصریح کرد: ارائه پیشنهادات سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی توسط چند نفر از تولیدکنندگان و بررسی راهکارهای تسریع و تسهیل روند فعالیت‌های سرمایه‌گذاری در این بخش مهم از محورهای این جلسه است.

وی گزارش عملکرد ستاد و بررسی مصوبات قبلی ستاد توسعه بخش کشاورزی را یکی دیگر از ابعاد این جلسه معرفی کرد.

این مسئول برگزاری هفت جلسه توسط ستاد اجرایی بخش کشاورزی، 41 جلسه شهرستانی و 12 جلسه تخصصی زیر مجموعه‌های این ستاد را از جمله فعالیت‌های ستاد توسعه بخش کشاورزی معرفی کرد.

صفری از مکان یابی 100 هزار و 773 هکتار توسط اداره منابع طبیعی که سه هزار و 200 هکتار آن به متقاضیان بخش کشاورزی واگذار شده است را از مهم‌ترین فعالیت‌های توسعه‌ای ستاد توسعه بخش کشاورزی عنوان کرد.

وی از آماده بودن سه طرح بزرگ و تأثیر‌گذار در سطح استان قزوین خبر داد و از آن‌ها به عنوان طرح‌های مهم و استراتژیک نام برد.

صفری عنوان کرد: طرح پرورش بز‌سانن و آلفایی فرانسوی در بوئین زهرا با اعتبار بالغ بر 700 هزار یورو، شرکت بسته‌بندی و توسعه تولید مکانیزه کشمش در تاکستان و با اعتباری بالغ بر 29 میلیارد تومان و همچنین طرح تولید و تکثیر ماهیان زینتی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان در آبیک از مهم‌ترین طرح‌هایی است که قابلیت اجرا دارد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول