اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وعده معاون استاندار مازندران

قیمت مرغ تا 48 ساعت دیگر کاهش می‌یابد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران از کاهش قیمت مرغ تا 48 ساعت دیگر خبر داد و گفت: مرغ کیلویی 5 هزار و 550 تومان، قیمت نهایی مرغ آماده طبخ در مازندران است.

قیمت مرغ تا 48 ساعت دیگر کاهش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، ولی‌الله فرزانه صبح امروز در حاشیه جلسه تنظیم بازار که در استاندار مازندران برگزار شد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از سوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران مرغ زنده کیلویی 3 هزار و 700 تومان اعلام شده است، اظهار داشت: قیمت نهایی مرغ توزیع شده در بازار قابلیت انعطاف دارد که وابسته به جوجه یک روزه و نهاده‌های کشاورزی است.

وی نهاده‌های کشاورزی را وارداتی اعلام کرد و ادامه داد: نهاده‌های کشاورزی با ارز متعادل تهیه شود با قیمت ارزان تحویل واحدهای مرغداری می‌شود.

فرزانه خاطرنشان کرد: برای اجرایی کردن کاهش قیمت مرغ در مازندران تفاهم‌نامه بین سازمان جهاد کشاورزی، دامپزشکی و اتحادیه مرغداران برای تامین مرغ زنده و نیز تفاهم‌نامه دیگر بین سازمان صنعت، معدن تجارت و انجمن صنفی کشتارگاهی مازندران صورت گرفت که طی 48 ساعت آینده قابلیت اجرا دارد.

وی با اشاره به اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با هماهنگی تعزیرات استان مسئولیت نظارت و پیگیری تفاهم‌نامه‌ها و اجرای قیمت نهایی مرغ را برعهده دارند، یادآور شد: با کمک شوراها، دهیاران و جمعی از مدیران استانی کارگروه نظارت هم تشکیل می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران در بحث نظارت بر آرد و نان مازندران بیان داشت: یکی از اهداف هدفمندسازی یارانه‌ها اصلاح نسبی قیمت‌ها است که این روند در کیفیت نان هم اثرگذار است.

وی با اشاره به اینکه برای کیفی بودن آرد، هر واحد خبازی آزاد است از هر کارخانه‌ای آرد مورد نیازش را تامین کند، تصریح کرد: واحدهای خبازی بحث مشتری‌مداری را مدنظر قرار می‌دهند.

فرزانه در بحث بازرسی آرد و نان مازندران اذعان داشت: برای رعایت میزان چانه خمیر گروه‌های بازرسی فعال هستند و نظارت کافی بر کمیت و کیفیت نان دارند.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول