اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

تلاش دشمن ضربه‌زدن به نظام در زمینه‌های فرهنگی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: تلاش دشمن در ضربه‌زدن به نظام و انقلاب در زمینه‌های فرهنگی است.

تلاش دشمن ضربه‌زدن به نظام در زمینه‌های فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در کارگروه امور بانوان و خانواده استانداری زنجان اظهار کرد: متاسفانه دشمن در عرصه‌های مختلف فرهنگی فعال بوده و اقدام به ضربه‌زدن به نظام و انقلاب در مباحث مختلف می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن بسیار هوشمندانه عمل می‌کند، اضافه کرد: دشمنان با ترویج فرهنگ غلط در زمینه نام‌های ائمه معصومان(ع) از نامگذاری این نام‌ها در جامعه جلوگیری می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تصریح کرد: متاسفانه با تبلیغات نادرستی که توسط دشمنان صورت گرفته است، در برخی از خانواده‌ها از انتخاب نام مقدس زینب برای فرزندان جلوگیری می‌کنند، چرا که معتقد هستند افرادی که نام آنها زینب است، فردی مصیبت‌کش هستند و لزوما آینده روشنی برای کودکانی که این نام را دارند، پیش‌بینی نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن در ابعاد مختلف اقدام به فرهنگ‌سازی غلط در جامعه می‌کند، اضافه کرد: درست است که در کشور و استان برنامه‌های مختلفی در زمینه‌های فرهنگی صورت می‌گیرد، ولی دشمن نیز هوشمند بوده و با اقداماتی کارشکنانه اقدام به خنثی‌کردن این اقدامات می‌کند.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط دولت نهم و دهم اضافه کرد: قبل از دولت نهم و دهم برای گرفتن یک وام 200 هزار تومانی شخص باید بسیاری از مراحل بانکی رامی‌گذراند.

وی همچنین با تاکید بر رسیدگی به امور بانوان در جامعه اضافه کرد: یکی از اقشاری که باید توجه ویژه‌ای به آنها شود، زنان سرپرست خانوار هستند، چرا که این گروه علاوه بر انجام کارهای زنانه مجبور به انجام کارهای مردانه بوده و سرپرستی یک خانواده نیز به عهده بانوان است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول