اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان:

فرهنگ بسیجی تلاش‌های دشمنان را عقیم کرده است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: وجود فرهنگ بسیجی در جامعه اسلامی ایران، تاکنون بخش عمده‌ای از تلاش‌های دشمنان علیه ملت و نظام را عقیم کرده است.

فرهنگ بسیجی تلاش‌های دشمنان را عقیم کرده است
حمزه‌علی علیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: بسیج از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران، اصلی‌ترین و مهم‌ترین بستر حضور مردم برای حفظ و اعتلای مسیر انقلاب بوده است که مردم با شور و بصیرت به صورت داوطلبانه در عرصه‌های مختلف نظامی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضور پیدا کرده‌اند.
جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از بسیجی به عنوان حافظ ارزش‌های اسلام و نظام اسلامی نام برد و افزود: بسیجی برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب و پاسداری از آن ارزش‌ها سر از پا نمی‌شناسد و همه هستی‌اش را با عزت و افتخار، برای تحقق و حفظ آن‌ها فدا می‌کند.
این مقام مسئول اظهار داشت: اکنون بسیج موظف است ضامن صحت و سلامت حرکت انقلاب اسلامی ایران در مسیر و رشد و تعالی و حرکت به سمت تحقق آرمان‌ها و ارزش‌ها باشد.
وی تلاش بی‌وقفه و همت والا را از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیجیان دانست و خاطرنشان کرد: عظمت نام بسیج همواره لرزه بر اندام دشمنان نظام انداخته است و امروزه نیز علی‌رغم پیچیدگی‌ها و تهدیدهای متفاوت جنگ نرم، وجود بسیج و فرهنگ بسیجی، بهترین راهکار برای مقابله با این تهدید است.
جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: تهاجم فرهنگی از طریق جنگ نرم مسیری است که دشمن در حال برنامه‌ریزی و اجرای آن است اما خوشبختانه وجود فرهنگ بسیجی در جامعه اسلامی ایران، تا کنون بخش عمده‌ای از این تلاش‌ها را عقیم کرده است.
وی یادآور شد: هر فتنه‌ای در ابتدا به شیوه نرم و از راه مسائل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی شکل می‌گیرد، بنابراین راه مبارزه با جنگ نرم، ترویج فرهنگ اسلامی و الهی و تکیه بر آموزه‌های دینی و اعتقادی است.
علیخانی در ادامه افزود: جهاد و مبارزه با جنگ نرم تا جایی باید ادامه پیدا کند که توان مخالفان دین و نظام اسلامی به حداقل برسد و نتوانند هیچ ضربه‌ای به نظام اسلامی وارد سازند.
وی افزود: اگر اساس جامعه را مبتنی بر فرهنگ، باورها و ارزش‌ها بدانیم، در آن صورت جامعه در مقابل آفت‌ها و آسیب‌ها مقاوم و نفوذ ناپذیر شده و از هر آسیبی مصون می‌ماند.
جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: برای مقابله با جنگ نرم دشمن باید به سلاح دانش و معرفت مجهز شد و با انگیزه و غیرت دینی گوش به فرامین ولی امر مسلمین بود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول