اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 500 نفر از اعضای فعال هلال‌احمر

هلال‌احمر دنا مسابقات رقابت مهر برگزار می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر دنا از برگزاری مسابقات رقابت مهر در این شهرستان با حضور 500 نفر از فعالان این جمعیت خبر داد.

هلال‌احمر دنا مسابقات رقابت مهر برگزار می‌کند

مسعود وکیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دنا اظهار کرد: مسابقات رقابت مهر در رشته‌های گوناگون علمی، فرهنگی و امدادی سابقه‌ای طولانی در جمعیت هلال‌احمر دارد و یکی از برنامه‌های متنوع، جذاب، موثر و نشاط‌آوری است که بسیاری از اعضا بخشی از قابلیت‌ها را از این طریق کسب می‌کنند.

وی افزود: بهره‌مندی از آموزش‌های لازم و نیز فعالیت‌های اجتماعی توسط اعضای سازمان جوانان علاوه بر آنکه موجب کسب اطلاعات و تجربیات جدید در جهت دانایی و توانایی حل مشکلات اجتماعی و فردی می‌شود، زمینه‌های یادگیری و تبحر آنان در اهداف مرتبط با فعالیت‌های ارزشمند جمعیت هلال‌احمر را فراهم می‌آورد.

وکیلی ایجاد زمینه دوستی و مهربانی در بین اعضا، پرورش روحیه تلاش و سازندگی، شناخت، هدایت استعداد‌های بالقوه و تقویت انگیزه‌های اعضا را از اهداف برگزاری این دوره از رقابت‌ها عنوان کرد.

این مسئول افزود: 500 نفر از اعضای فعال شهرستان دنا در این مسابقات که شامل اسکان اضطراری، کمک‌های اولیه و حفظ و ترتیل قرآن کریم بوده به مدت دو روز به رقابت می‌پردازند.

وکیلی قرائت و حفظ قرآن کریم در دو رده سنی 18 تا 23 سال و 24 تا 29 سال، کمک‌های اولیه، حمل تخصصی و توان‌افزایی و غریق نجات با رویکرد امدادی را از جمله رشته‌های این دوره از مسابقات عنوان کرد.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول