اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 20 تیر ماه

ساماندهی ورودی باقرشهر آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی شهردار باقرشهر از آغاز ساماندهی ورودی باقرشهر از 20 تیر ماه خبر داد.

ساماندهی ورودی باقرشهر آغاز می‌شود

محمد سیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از آغاز ساماندهی ورودی باقرشهر خبر داد و گفت: عملیات ساماندهی ورودی شهر از بیستم تیرماه آغاز می‌شود.

معاون اجرایی شهردار باقرشهر اظهار داشت: امیدواریم با همکاری صنوف حاضر در محدوده طرح این پروژه تا هفته دولت امسال به بهره‌برداری برسد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت باقرشهر و تردد زائران و شهروندان به سمت گلزار شهدای بهشت زهرا (س)، زیباسازی و ساماندهی ورودی و خروجی شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

سیفی اضافه کرد: با توجه به تاکیدات شهردار، اقدامات اجرایی پروژه به زودی آغاز می‌شود.

معاون اجرایی شهردار باقرشهر در ارتباط با نحوه ساماندهی و مراحل اجرایی این طرح عنوان کرد: ورودی جنوبی شهر در محدوده بلوار غدیر (حد فاصل بلوار فلسطین تا بلوار امام راحل) شاهد نازیبایی‌ها و معضلات بسیاری است که باید با همکاری و مشارکت شهروندان و صنوف حاضر در محدوده فوق نسبت به ساماندهی آنها اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی تابلوهای سردرب مغازه‌ها، بهسازی جداول، جمع‌آوری پل‌های مازاد و استفاده از پله‌ای یک شکل، نقاشی کرکره‌ها و در نهایت پیاده‌روسازی و ترمیم فضای سبز معابر از جمله مواردی است که در این ارتباط اجرا می‌شود. 

سیفی رفع سد معبر صنوف مزاحم را فقط با همکاری صنوف امکان‌پذیر دانست و افزود: در نهایت با نصب چراغ‌های تزئینی طرح ساماندهی ورودی این محور تکمیل می‌شود.

معاون اجرایی شهردار باقرشهر در پایان از کلیه واحدها خواست با پیگیری مستمر تا حصول نتیجه اقدام کنند تا شاهد بهره‌برداری پروژه در موعد مقرر باشیم.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول