اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

شبکه معابر با میزان جمعیت قم همخوانی ندارد

خبرگزاری فارس: شهردار قم با اشاره به اینکه شبکه معابر شهر قم متناسب با رشد جمعیت افزایش نیافته است گفت: در حال حاضر شبکه معابر قم با میزان جمعیت این شهر همخوانی ندارد و ما نیازمند مهندسی مجدد در این زمینه هستیم.

شبکه معابر با میزان جمعیت قم همخوانی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمد دلبری در مراسم افتتاح پروژه زیباسازی و زیرگذر پل بلوار امین که با حضور حجت‌الاسلام سعیدی امام جمعه قم برگزار شد، در سخنانی با اشاره به اقدامات عمرانی صورت گرفته در بخش‌های مختلف قم گفت: هر عمران و آبادانی نیازمند خرابی است و امیدواریم که مردم برای پیشرفت و عمران شهر همکاری لازم را برای شهرداری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه پروژه زیرگذر پل بلوار امین با همراهی و همکاری مردم به سرانجام رسیده است افزود: در راستای این پروژه علاوه بر احداث زیرگذر، سطح پل نیز بهسازی و بازسازی شده و سازه پل نیز تقویت شد.

شهردار قم با اشاره به مشکلات ترافیکی شهر قم تصریح کرد: برای اجرای این پروژه که نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی منطقه خواهد داشت، 25 میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری هزینه شده است.

وی با اشاره به حمایت‌های شورای اسلامی شهر قم برای اجرایی شدن این پروژه خاطر نشان کرد: قم امروز یک شهر معمولی با یک میلیون و 150 هزار نفر جمعیت نیست، بلکه این شهر همواره میزبان حضور خیل عظیم زائران و مسافران است و باید برای حضور این زائران برنامه‌ریزی لازم را داشته و زیرساخت‌های مطلوب را مهیا کنیم.

دلبری با اشاره به اینکه شبکه معابر شهر قم متناسب با رشد جمعیت افزایش نیافته است یادآور شد: در حال حاضر شبکه معابر قم با میزان جمعیت این شهر همخوانی ندارد و ما نیازمند مهندسی مجدد در این زمینه هستیم.

وی با اشاره به اینکه مهندسی مجدد شبکه معابر قم در دستور کار قرار گرفته است افزود: تلاش می‌کنیم که در حد امکان گره‌های ترافیکی را باز کنیم و پروژه‌های مختلفی نیز در این زمینه به مرحله اجرا درآمده است.

شهردار قم با اشاره به اجرای پروژه پل‌های جمهوری اظهار کرد: این پروژه روند مطلوب خود را طی می‌کند و امیدواریم که زودتر از موعد مقرر شاهد به بهره‌برداری رسیدن آن باشیم.

وی با تاکید بر اینکه توسعه شبکه معابر قم نیازمند یک عزم جدی است اضافه کرد: طرح‌های زیادی برای حل این مشکل در دست اجرا داریم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول