اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اجرایی توسعه کشاورزی سمنان:

جوانان بیکار از فرصت تسهیلات کشاورزی استفاده کنند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی در شهرستان سمنان گفت: جوانان جویای اشتغال در این شهرستان می‏‌توانند از فرصت ارائه تسهیلات در بخش کشاورزی استفاده کنند.

جوانان بیکار از فرصت تسهیلات کشاورزی استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی شهرستان سمنان در فرمانداری سمنان، با تاکید بر لزوم اطلاع‏‌رسانی بیشتر به جوانان جویای اشتغال در شهرستان، خواستار پیگیری مستمر برای اجرای طرح توسعه بخش کشاورزی در سمنان شد.

وی ادامه داد: تاکنون همه طرح‏‌های ارسالی از ستاد شهرستانی در استان سمنان تایید و به بانک کشاورزی برای دریافت تسهیلات معرفی شده است.

رئیس ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی در شهرستان سمنان، سهمیه اشتغال در نظر گرفته شده برای ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی را هزار و 600 نفر اعلام کرد.

سعدالدین بیان داشت: ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی در شهرستان سمنان باید با تدوین تقویم کاری به صورت فصلی، طبق برنامه زمینه اشتغال در این بخش را فراهم آورد.

سعدالدین، ساماندهی آمار بیکاران ثبت شده در مؤسسات کاریابی و ارجاع ظرفیت موجود در این بخش را به حوزه کشاورزی از عوامل دیگر مؤثر دراین طرح دانست.

وی تصریح کرد: متقاضیان زمین‏‌محور پس از تایید وضعیت بیکاری حتما باید با حضور دستگاه‏‌های متولی از جمله منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و امور آب از زمین‏‌های مورد نظر بازدید میدانی داشته باشند و سپس طرح‏‌های خود را ارائه دهند.

سعدالدین با بیان اینکه نماینده ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی در شهرستان سمنان از امروز به مدت 2 ساعت در بانک کشاورزی حضور خواهد یافت، ادامه داد: هدف از این کار، تسریع در ارائه تسهیلات به متقاضیان این طرح و رفع مشکلات پرونده متقاضیان بین بانک و متقاضی بوده که مورد استقبال بانک کشاورزی نیز قرار گرفته است.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول