اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف سهولت در تردد انجام شد

اجرای 25 اصلاح هندسی معابر در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: 25 مورد اصلاح هندسی با هدف سهولت در تردد در جنوب تهران صورت گرفت.

اجرای 25 اصلاح هندسی معابر در جنوب تهران

سید جلال حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از اجرای 25 مورد اصلاح هندسی در جنوب تهران خبر داد و گفت: این موارد با هدف تسهیل در تردد خودروها در سطح محدوده منطقه طی سال گذشته صورت گرفته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 15 اظهار داشت: با توجه به اینکه منطقه 15 از منظر حمل و نقل و ترافیک به عنوان دروازه جنوب شرق تهران محسوب می‌شود، در تمام ساعات شبانه‌روز حجم بالایی از ترافیک با تنوع بالای وسیله نقلیه اعم از سبک و سنگین را هدایت می‌کند.

وی در ادامه افزود: از طرفی به جهت واقع شدن شهرک‌های اقماری در اطراف این منطقه و جمعیت شناور بالا، حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه در سال 90 اقدامات متعددی را در راستای رفاه حال شهروندان و کاهش بار ترافیکی به اجرا درآورده است.

حسینی تاکید کرد: ‌اجرای خط کشی شامل حدود 500 کیلومتر خط کشی محوری، ‌بیش از یک‌هزار بلوک عابر پیاده، ‌300 ایستگاه اتوبوس، یک‌هزار و 179 عدد نوشتار، ‌نصب 10 هزار متر طول گاردریل، ‌ایجاد یک‌هزار و 720 متر طول معابر برای معلولان و سالمندان، ‌یک‌هزار و 820 متر طول نرده‌گذاری و بازسازی ایستگاه‌های خط دو بی آر تی از جمله اقدامات این حوزه طی سال گذشته بوده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 15 همچنین در تشریح دیگر فعالیت‌های حوزه در سال 90 خاطرنشان کرد: مجهز کردن هشت تقاطع به چراغ راهنمایی، بازسازی 82 چراغ راهنمایی،‌ نصب و تعمیر یک‌هزار و 400 مترمربع تابلو شناسایی و تعیین مسیر، ‌نصب 110 دستگاه سرپناه ایستگاه اتوبوس و نصب شش دستگاه پل عابر پیاده از جمله این اقدامات بوده است.

وی بیان داشت: این حوزه همچنین با هدف ارتقای فرهنگ ترافیک و آشنا کردن کودکان با موارد ترافیکی نسبت به ارائه آموزش‌های لازم به 38 هزار دانش‌آموز در سطح مدارس این منطقه اقدام کرده است.

این گزارش حاکی است، حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه همچنین در اجرای پروژه‌های مهمی که در سطح منطقه توسط سایر معاونت‌ها یا حوزه مرکز اجرا شده نظیر پروژه‌های بزرگراهی امام علی (ع) و تقاطع غیرهمسطح، دولت‌آباد و تقاطع غیرهمسطح، راه‌اندازی خط 6 متروی تهران، تعریض پل تسمه نقاله، احداث و تکمیل بزرگراه شهید شوشتری و تقاطع غیرهمسطح مشارکت داشته است.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول