اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با امضای قرارداد رسمی

صبای قم مهاجم استیل آذین را به خدمت گرفت

خبرگزاری فارس: باشگاه صبای قم با مهاجم فصل قبل تیم فوتبال استیل آذین سمنان از تیم‌های حاضر در لیگ آزادگان به توافق رسید.

صبای قم مهاجم استیل آذین را به خدمت گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که مهلت نقل و انتقالات دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز بیست و هشتم اردیبهشت ماه آغاز شده است و تا کمتر از یک هفته دیگر ادامه می‌یابد، صبای قم نیز همچنان در پی جذب بازیکنان مورد نظر خود است.

در حالی که تقریبا یک ماه از آغاز تمرینات صبای قم برای حضور در لیگ دوازدهم گذشته است و این تیم یک مرحله اردوی آماده‌سازی را نیز در شهر اردبیل به پایان برده، گل‌محمدی سرمربی جوان صبای قم یک مهاجم جدید دیگر به تیمش اضافه کرد.

تیم فوتبال صبای قم پیش از این مهدی مؤمنی از فولاد خوزستان، بهمن طهماسبی از آلومینیوم هرمزگان و محسن خلیلی از مس کرمان را نیز به عنوان مهاجم به خدمت گرفته بود و بدین ترتیب برای جذب چهارمین بازیکن خط حمله در لیگ جدید اقدام کرد و فرید کریمی را از تیم فوتبال استیل آذین تهران از تیم‌های حاضر در  مسابقات فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان به خدمت گرفت.

کریمی به عنوان یکی از بازیکنان خلاق و با کیفیت فصل گذشته مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان، به عنوان بازیکن جدید دیگری در تیم صبای قم نام گرفت که با نظر مساعد کادر فنی نماینده فوتبال قم برای لیگ دوازدهم جذب شد.

کریمی در مسابقات فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به عنوان یک مهاجم گلزن، به همراه سایر هم تیمی‌هایش توانست نماینده استان سمنان را تا صعود به مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور همراهی کند و اگر به دلیل شکایت بازیکن خارجی استیل آذین 12 امتیاز از اندوخته‌های این تیم کم نمی‌شد، چه بسا کریمی با استیل آذین به لیگ برتر هم صعود می‌کرد.

صبای قم تاکنون 11 بازیکن جدید برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به خدمت گرفته است و روز 29 تیر ماه در نخستین بازی خود در دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال با تیم پیکان تهران بازی خواهد کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول