اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امر به معروف و نهی از منکر موتلفه اردبیل:

حجاب، عفت و پاکدامنی زکات زیبایی است

خبرگزاری فارس: رئیس امر به معروف و نهی از منکر حزب موتلفه استان اردبیل گفت: حجاب سر سلسله پاسداشت شعایر اسلامی و عفت و پاکدامنی زکات زیبایی و حسن خداوندی است .

حجاب، عفت و پاکدامنی زکات زیبایی است

هاشم فولادزاده در آستانه روز حجاب و عفاف در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: عفاف و حجاب شاکله اصیل و خدشه‌ناپذیر تحکیم نظام خانواده است که می‌تواند اسباب رشد و تعالی را فراهم آورد.

وی با بیان اینکه خداوند متعال در جامعه اسلامی مسئولیت و تکلیفی را بر گردن همه گذاشته است تا جامعه به سمت تعالی و پیشرفت واقعی حرکت کند، افزود: ثمره تلاش پیامبر اکرم (ص) و مجاهدت‌های بزرگان و شهادت و ایثار اولیای الهی و مجاهدان فی‌سبیل‌الله در حفظ حریم الهی و پاسداشت شعایر اسلامی نهفته است که حجاب سر سلسله آن و عفت و پاکدامنی زکات زیبایی و حسن خداوندی است که به بندگان عطا کرده است.

این مسئول با گرامیداشت روز 21 تیر روز عفاف و حجاب بیان داشت: در این جهاد مقدس نباید از احیای امر به معروف و نهی از منکر به عنوان واجب الهی غفلت کرد چرا که این فریضه مانع انحراف و گناه است.

فولادازده بیان داشت: هر کس وظیفه دارد در میان مردم زندگی کرده و راه سلامت خود و مردم را برقرار کند که در این مسیر اصلاح خود خانواده و جامعه اسلامی از هر گناه و معاصی ضروری است.

وی تصریح کرد: به یقین حاصل عفت و حجاب درونی پوشش ظاهری است که به تعبیری حجاب میوه عفاف است که شیرینی آن را باید همگان حس کنند.

رئیس امر به معروف و نهی از منکر حزب موتلفه اردبیل عرصه تهاجم فرهنگی دشمن و ضرورت مقابله با این هجمه‌های سنگین را خاطرنشان کرد و افزود: عفاف و حجاب در جلوگیری از فساد و بسترسازی برای داشتن جامعه‌ای سالم برای رشد و نمو کودکان و نوجوانان امری ضروری و اساسی است و باید این حقیقت را باور داشت که حجاب و عفاف تنها مختص زنان نیست بلکه باید زن و مرد در هر سنی این امر واجب را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در صدد گسترش تفکر شهوت‌رانی و هوس‌رانی برای اشاعه فساد است، ابراز داشت: قضیه کشف حجاب رضاخانی و برپایی جشن‌های شاهنشاهی نمونه‌ای از حرکت ضد دینی و سکولار مروجان بد حجابی و بی حجابی بود که در 21 تیرماه دوران تاریک رضاخان تعدادی از مردم متدین مشهد در گوهرشاد به شهادت رسیدند تا ثابت کنند حرکت جامعه اسلامی و مجاهدت تمام مسلمان متکی به حفظ حجاب و عفاف است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول