اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه عکاسان حوزه هنری ایران خبر داد

چاپ 17 قطعه عکس برگزیده دانشجویان دانشکده‌های فنی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس خانه عکاسان حوزه هنری ایران گفت: خانه عکاسان ایران 17 قطعه عکس برگزیده جشنواره فرهنگی هنری دانشجویان دانشکده‌های فنی کشور را چاپ می‌کند.

چاپ 17 قطعه عکس برگزیده دانشجویان دانشکده‌های فنی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، رسول اولیازاده ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری دانشجویان دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای کشور در خرم‌آباد گفت: خانه عکاسان ایران با هدف تشویق و ترغیب دانشجویان جوان 17 قطعه عکس برگزیده جشنواره فرهنگی هنری دانشجویان دانشکده‌های فنی کشور را که در دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران خرم‌آباد در حال برگزاری است چاپ می‌کند و در خانه هنرمندان تهران در معرض نمایش قرار می‌دهد.

وی افزود: در رشته عکس این جشنواره که امروز برگزار شد، 42 دانشجوی شرکت کننده در این رشته 210 قطعه عکس را خلق کردند که پس از ارزیابی‌های هیئت داوران 17 اثر به عنوان آثار برگزیده شناخته شدند و در نهایت دو اثر رتبه اول و دوم را کسب کردند و دو اثر هم مشترکا رتبه سوم را به دست آوردند.

رئیس خانه عکاسان حوزه هنری ایران گفت: رشته عکاسی این جشنواره با موضوع آزاد برگزار شد و دانشجویان امروز با حضور در سطح شهر خرم‌آباد آثار خود را خلق کردند.

گفتنی است رسول اولیازاده به عنوان سرداور رشته عکاسی جشنواره فرهنگی هنری دانشجویان پسر دانشکده‌های فنی کشور در محل این مسابقات در خرم‌آباد حضور یافته است.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول