اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه زابل خبر داد

افزایش 5 برابری سهمیه بورسیه اساتید دانشگاه زابل

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه زابل گفت: سهمیه بورسیه اساتید دانشگاه زابل امسال، پنج برابر بیشتر از دانشگاه‌های دیگر کشور است.

افزایش 5 برابری سهمیه بورسیه اساتید دانشگاه زابل

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل به نقل از روابط عمومی دانشگاه زابل، محمود اوکاتی صادق اظهار داشت: امسال با موافقت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به 25 نفر از اساتید دانشگاه زابل بورسیه تعلق می‌گیرد که این سهمیه برای دانشگاه زابل پنج برابر دیگر دانشگاه‌های کشور است.

وی افزود: 25 استاد دیگر هم برای ادامه تحصیل به سایر دانشگاه‌های سطح کشور اعزام می‌شوند.

رئیس دانشگاه زابل همچنین از افزایش چهار رشته جدید در مقطع دکترا و چهار رشته دیگر در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبر داد و گفت:23 هزار متر مربع فضای آموزشی نیز قرار است به دانشگاه زابل افزوده شود.

*‌ اختتامیه طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه زابل

مراسم اختتامیه طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه زابل عصر امروز با حضور ریاست دانشگاه زابل در آمفی تئاتر این دانشگاه برگزار شد.

با توجه به نیاز به هم‌اندیشی و هم‌افزایی قشر فرهیخته، طرح ملی ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه، با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه زابل و با حضور و استقبال گسترده بالغ بر 270 نفر از اساتید دانشگاه زابل از دوم تیرماه به مدت یک هفته با طرح موضوعات مختلف برگزار شد.

این موضوعات شامل؛ اصول تعلیم و تربیت اسلامی، اندیشه سیاسی اسلام و مبانی انقلاب اسلامی و معرفت شناسی اسلامی و فلسفه علم بود.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول