اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه کردستان:

43 انجمن علمی در دانشگاه کردستان مشغول فعالیت هستند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشگاه کردستان گفت: 43 انجمن علمی در دانشگاه کردستان مشغول فعالیت هستند و مجموع فعالیت‌های علمی آنها دورنمای بسیار مثبتی برای دانشگاه در راستای تولید علم و فناوری جدید متصور می‌کند.

43 انجمن علمی در دانشگاه کردستان مشغول فعالیت هستند

احمد نهیرات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: ایجاد کانون بسیار مناسبی برای تبادل مسائل علمی در محیط دانشگاه، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی، بازدید از کارخانجات و مراکز تولیدی، شرکت در جشنواره‌ها و مسابقات علمی ملی ّو منطقه‌ای و همچنین چاپ نشریات علمی را می‌توان از اهداف تشکیل انجمن‌های علمی دانشگاه عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در همین راستا انجمن علمی صنایع دانشگاه توانست در سال گذشته مقام اول جشنواره ملی حرکت را از آن خود نماید که این مسئله به عنوان افتخاری بزرگ برای دانشگاه کردستان است.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه کردستان خاطرنشان ساخت: با روند رو به رشد علمی استان و فعالیت انجمن‌های علمی دانشگاه‌ها می‌توان امیدوار بود که استان کردستان در زمینه  شاخص‌های علمی در سطح کشور حرفی برای گفتن داشته و موجب مباهات همگان شود.

وی اضافه کرد: در راستای نامگذاری سال جدید بنام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط رهبر معظم انقلاب یکی از برنامه‌های انجمن‌های علمی دانشگاه بازدید از کارخانجات و کارگاه‌های موفق تولیدی در داخل و خارج از استان بوده و این مسئله توانسته است تاثیر مثبتی بر روند برنامه‌ریزی و کار این انجمن‌ها داشته باشد.

نهیرات در پایان تصریح کرد: ایجاد ارتباط موثر و کارای بخش صنعت و دانشگاه یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در دستور کاری انجمن‌های علمی دانشگاه کردستان قرار دارد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول