اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال مازندران خبر داد

حضور تیم فوتبال نوجوانان مازندران در رقابت‌های قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال مازندران گفت: تیم فوتبال نوجوانان مازندران با اقتدار در رقابت‌های قهرمانی کشور شرکت می‌کند.

حضور تیم فوتبال نوجوانان مازندران در رقابت‌های قهرمانی کشور

فاطمه بوداغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: مسابقات فوتبال نوجوانان قهرمانی کشور روزهای 26 تا 31 تیر به میزبانی گلستان در گرگان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات 9 تیم در دو گروه به صورت دوره‌ای با هم دیدار می‌کنند که در نهایت از هر گروه دو تیم برتر راهی مرحله نهایی می‌شوند.

نایب رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها تیم مازندران با تیم‌های مرکزی، قم و زنجان همگروه است.

بوداغی در ادامه گفت: در دیگر گروه تیم‌های گلستان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و بوشهر با هم رقابت خواهند کرد.

این مسئول یادآور شد: تیم مازندران در نخستین بازی خود روز 27 تیر در ورزشگاه آزادی گرگان به دیدار زنجان می‌رود.

نایب رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال مازندران از میزبانی تنکابن در مسابقات فوتسال دسته دوم کشور خبر داد و افزود: این مسابقات روزهای 24 تا 30 تیر به میزبانی تنکابن برگزار می‌شود.

بوداغی عنوان کرد: تیم‌های شهرداری زنجان، روستایی عشایری لردگان، نازپر کامیاران، هیئت فوتبال آذربایجان غربی، رنگ نگین نما تنکابن، فولاد ماهان اصفهان و تربیت بدنی اندیمشک به عنوان هفت تیم شرکت‌کننده در این رقابت‌ها هستند.

وی تصریح کرد: تیم رنگ نگین نما تنکابن به عنوان نماینده مازندران در بازی نخست خود روز 24 تیر به مصاف تیم فولاد ماهان اصفهان می‌رود.

این مسئول متذکر شد: این مسابقات که در سالن ورزشی حضرت امام رضا(ع) تنکابن برگزار می‌شود تیم‌های اول و دوم از هر گروه به مرحله نهایی صعود می‌کنند.

بوداغی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم فوتبال و فوتسال بانوان مازندران برای شرکت در این مسابقات تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند و با آمادگی کامل راهی این رقابت‌ها خواهند شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول