اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌رضوی صورت گرفت

آغاز تمدید کارت‌های کار موقت اتباع خارجی

خبرگزاری فارس: رئیس واحد اشتغال اتباع خارجی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی از آغاز عملیات تمدید کارت کار موقت اتباع خارجی در استان خبر داد.

آغاز تمدید کارت‌های کار موقت اتباع خارجی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون و رفاه اجتماعی، غلامرضا شعبان‌زاده اظهار داشت: با توجه به اتمام مهلت اعتبار کارت‌های کار موقت اتباع خارجی طی هماهنگی‌های صورت گرفته عملیات تمدید کارت‌های مذکور از اردیبهشت سال جاری آغاز شد.

وی ادامه داد: افرادی که در سال گذشته نسبت به دریافت کارت کار موقت خود اقدام نموده‌اند می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم به ساختمان شماره 2 اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه و نسبت به تمدید کارت‌های کار خود تا پایان سال 91 اقدام کنند.

وی به مدارک مورد نیاز برای تمدید کارت‌های مذکور نیز اشاره کرد و گفت: ارائه اصل کارت کار موقت، فیش واریز مبلغ یک میلیون ریال معادل یک صد هزار تومان به حساب شماره 2171911707007 بانک ملی ایران، معرفی‌نامه از کارفرما مبنی بر استفاده از خدمات تبعه خارجی و فرم تکمیل شده مربوط به درخواست اشتغال تبعه، مدارک مورد نیاز برای تمدید کارت‌های کار موقت است.

رئیس واحد اشتغال اتباع خارجی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه عنوان کرد: افرادی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام و دریافت کارت کار موقت اقدام نکرده‌اند، می‌توانند مشروط به داشتن کارت آمایش هفت، با واریز مبلغ یک صد و 42 هزار تومان نسبت به ثبت‌نام به منظور صدور کارت کار اقدام کنند.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول