اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اتباع خارجی فارس:

بیشترین اتباع خارجی در فارس افغانی‌ها هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس گفت: بیشترین اتباع خارجی در فارس را افغانی‌ها تشکیل می‌دهند.

بیشترین اتباع خارجی در فارس افغانی‌ها هستند

غلامرضا غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: بیشترین اتباع خارجی در استان فارس افغانی و بعد از آن پاکستانی و عراقی هستند و با توجه به مشکلات شغلی در استان فارس اغلب فرصت‌های اشتغال توسط آنها گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این اتباع خارجی موجب ایجاد مشکل در جامعه کاری ما شده‌اند افزود: ما در کارگروه‌های ویژه اداره اتباع خارجی، دستگاه‌های متولی امر را برای ساماندهی این اتباع آماده کرده و وظایف این دستگاه‌ها را گوشزد کردیم.

مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس با بیان اینکه اداره کار و رفاه اجتماعی باید در این زمینه تلاش و ورود پیدا کند ابراز داشت: تنها افرادی از مهاجران خارجی می‌توانند به بازار کار ورود پیدا کنند که مجوزهای لازم را در اختیار داشته باشند.

غلامی با بیان اینکه برخی‌ها فرق بین مجوز کارت و اقامت و اشتغال را نمی‌دانند و از این فضا بهره‌برداری می‌کنند خاطر نشان کرد: اتباع خارجی غیرمجاز در استان فارس روزانه توسط نیروی انتظامی دستگیر و از طریق مرزها از کشور خارج می‌شوند.

مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استان فارس تصریح کرد: در شهرستان‌ها نیز فرمانداری‌ها در این زمینه توجیه هستند و این کارها را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/خ۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول