اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی زرند استان را متحول می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: در بخش فولاد و زغال‌سنگ شهرستان زرند یک‌هزار و 800 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد که تحول عظیمی در صنعت استان ایجاد می‌کند.

بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی زرند استان را متحول می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، اسماعیل نجار بعد از ظهر امروز در جریان بازدید دستیار ویژه رئیس‌ جمهور از عملیات پروژه در دست احداث کارخانه کک‌سازی شهرستان زرند اظهار داشت: در بخش فولاد و زغال‌سنگ این شهرستان یک‌هزار و 800 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد که تحول عظیمی در صنعت فولاد و زغال‌سنگ استان ایجاد می‌شود.

وی افزود: شرکت هلدینگ خاورمیانه سرمایه‌گذاری خوبی در استان کرمان دارد و راه‌اندازی کارخانه کک‌سازی و فولاد در زرند سبب رونق این بخش می‌شود به نحوی که همه معادن زغال‌سنگ باید ظرفیت‌های تولید خود را افزایش دهند.

نجار خاطرنشان کرد: استان کرمان بهشت معدن کاران از ظرفیت‌های بسیار بالا برای سرمایه‌گذاری برخوردار است و با وحدت رویه و هماهنگی‌های صورت گرفته بیش از 15 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن استان در حال انجام است که با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه توسعه و اشتغال مناسبی در بخش صنعت و معدن استان به وجود می‌آید.

علی‌اکبر محرابیان دستیار ویژه رئیس جمهور نیز در این بازدید با قدردانی از سرعت خوب طرح‌های در دست اقدام، هرگونه رشد و توسعه را در گرو سرمایه‌گذاری دانست و گفت: دولت از طرح‌های استان حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول