اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌بید:

زمینه رشد صنعتی در خرم‌بید فراهم شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌بید گفت: با تکمیل شهرک صنعتی شماره یک و آمادگی برای راه‌اندازی شهرک صنعتی شماره دو این شهرستان، زمینه رشد صنعتی در خرم‌بید فراهم شده است.

زمینه رشد صنعتی در خرم‌بید فراهم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌بید، فرماندار این شهرستان صبح امروز در مراسمی که به منظور تجلیل از پیشکسوتان عرصه صنعت و معدن خرم‌بید برگزار شد، اظهار داشت: صنعت و معدن زیربنای اقتصادی کشور است و بخش عمده تحول اقتصادی در کشور از مسیر توسعه این بخش می‌گذرد.

داوود ایوبی افزود: کشور ما از منابع و ذخایر غنی برخوردار است که باید با ترسیم یک چشم‌انداز، مزیت‌های جدیدی را خلق کرده تا بازارهای داخلی و خارجی را تامین و حفظ کنیم.

وی ادامه داد: شهرستان خرم‌بید با داشتن قابلیت‌های بسیار صنعتی و معدنی توانسته گام موثری در زمینه تولید و کارآفرینی بردارد که کسب رتبه برتر کارآفرینی استانی گواه این موضوع است.

رئیس کارگروه اشتغال شهرستان خرم‌بید گفت: امروزه کالاها و تولید مانند سفیران مادی هر شهرستان در ویترین مغازه‌ها و مارکت‌های داخلی و خارجی هستند، از این رو باید در زمینه رونق تولیدات بومی این شهرستان تلاش کنیم.

ایوبی ادامه داد: در این زمینه در راه رسیدن به مطلوب مشکلاتی نیز وجود دارد که باید با یک عزم جدی تمام مسئولان امر با اتحاد و همدلی زمینه سرمایه‌گذاری افراد توانمند را فراهم کنند.

فرماندار خرم‌بید گفت: در این شهرستان در زمینه صنعت و معدن مشکلاتی وجود داشت که با رایزنی‌های انجام شده تا حدودی مرتفع شده است که از آن جمله می‌توان به توسعه شهرک صنعتی شماره یک و احداث ناحیه صنعتی شماره دو اشاره کرد که در‌ آینده‌ای نه چندان دور محقق می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: اگر زیرساخت کار تولیدی را بر مبنای دانش‌گرایی و انسان‌محوری بریزیم و ادب این کار را رعایت کنیم، تمام مشکلات حل می‌شوند.

در ادامه رئیس اداره صنعت معدن و تجارت این شهرستان نیز گزارشی از وضعیت صنعت معدن خرم‌بید ارائه کرد.

در پایان این مراسم از پیشکسوتان عرصه صنعت و معدن خرم‌بید تجلیل شد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول