اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

تیم‌های اجتماع‌محور پیشگیری از اعتیاد شناسنامه‌دار می‎شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن توسعه رویکرد اجتماع‌محور گفت: تا پایان سال‌جاری تمامی تیم‌های اجتماع‌محور در سطح کشور شناسنامه دریافت می‌کنند.

تیم‌های اجتماع‌محور پیشگیری از اعتیاد شناسنامه‌دار می‎شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی نجفی ظهر امروز در کارگاه کشوری مستندسازی و گزارش‌نویسی ویژه نمایندگان تیم‌های اجتماع‌محور در شهرکرد، اظهار داشت: مجموعه اترک (انجمن توسعه رویکرد اجتماع‌محور کشور) از سال 84 در شهر اصفهان با پوشش قرار دادن 300 تیم اجتماع‌محور اعلام موجودیت کرد.

وی افزود: در طی انتخاباتی که بین 30 استان برگزار شد نمایندگان هر استان مشخص شدند و پس از سه سال پیگیری برای دریافت مجوز، در نهایت مجموعه اترک توانست مجوز فعالیت گسترده در سطح استان‌ها را دریافت کند.

نجفی با اشاره به هدف تیم‌های اجتماع‌محور، افزود: هدف این تیم‌ها یکپارچگی همگانی برای جلوگیری از اعتیاد در سطح کشور است.

مدیرعامل انجمن توسعه رویکرد اجتماع‌محور، اترک را تنها شبکه منسجم در سطح خاورمیانه دانست و گفت: این شبکه ارتباطی منسجم‌ترین شبکه پیشگیری از اعتیاد در سطح خاورمیانه است که مقرر شده است به عنوان یک الگو به همگان اعلام شود.

وی از ارائه شناسنامه تیم‌های اجتماع‌محور در سال‌جاری خبر داد و گفت: در طول امسال سعی می‎شود به تمامی تیم‌های اجتماع‌محور در تمام استان‌ها شناسنامه ارائه شود تا بتوانند راحت‌تر فعالیت‌های خود را ادامه دهند.

این مقام مسئول با اشاره به مزایای این شبکه، تصریح کرد: یکی از امتیازات این تیم‌های اجتماع‌محور مردمی بودن این تیم‌هاست که این امر موجب خواهد شد تا مردم با تعاملات خوب خود با این تیم‌ها مسیر سلامت جامعه را تسریع ‌کنند.

وی ادامه داد: در سطح کشور پتانسیل لازم را داریم که نه تنها در راستای پیشگیری از اعتیاد بلکه در راستای توانبخشی و جلوگیری از آسیب‌های نوپدید نیز فعال بوده و امید آن را داریم که به زودی شاهد کشوری عاری از اعتیاد باشیم.

نجفی ضعف اغلب سازمان‌های دولتی و غیر دولتی را مستندسازی نکردن گزارش‌ها عنوان کرد و افزود: در اغلب سازمان‌های کشور، پروژه‌ها و اقدامات بسیاری انجام می‎شود ولی مستندسازی نمی‌شود، در واقع مستندسازی نکردن ضعف اغلب ادارات کشور است.

کارگاه کشوری مستندسازی و گزارش‌نویسی ویژه نمایندگان تیم‌های اجتماع‌محور امروز در شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول