اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد نوشهر:

کمپ‌های غیرمجاز ترک اعتیاد باید جمع‌آوری شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد نوشهر گفت: کمپ‌های غیرمجاز ترک اعتیاد باید جمع‌آوری شود.

کمپ‌های غیرمجاز ترک اعتیاد باید جمع‌آوری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، بعدازظهر امروز رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهزیستی نوشهر همراه با تنی چند از کارکنان خود از کمپ‌های مجاز ترک اعتیاد در نوشهر بازدید کردند.

حجت‌الاسلام حسن توپا حیدری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر در بازدید از این کمپ‌های مجاز در نوشهر اظهار داشت: کار در کمپ‌های مجاز ترک اعتیاد، کار بسیار خداپسندانه و انسانی است.

وی افزود: یک انسان را احیا کردن کار خارق‌العاده‌ای است که هرکسی توانایی آن را ندارد.

وی در ادامه به مشکلات پیش روی کمپ‌های مجاز در نوشهر اشاره کرد و گفت: کمپ‌های غیرمجاز در نوشهر باید جمع‌آوری شود و دراین‌باره مکاتبات لازم با فرمانداری و بهزیستی برای جمع‌آوری کمپ‌های غیرمجاز و نیز حل مشکلات کمپ‌های مجاز انجام خواهد شد.

توپا حیدری بیان کرد: کسانی که مراکز کمپ‌های مجاز راه‌اندازی کرده‌اند کارشان از روی عشق انجام می‌شود و به دنبال مادیات نیستند و به همین دلیل سختی‌ها را تحمل کرده و راحت‌تر به ارائه خدمات می‌پردازند.

وی همچنین به میان کسانی که برای بازپروری به کمپ مجاز آمدند، رفت و گفت: انسان ذاتا آلوده نیست اما گاهی در زندگی ناخواسته به سمت مسائلی کشیده می‌شود که برایش مشکل‌ساز می‌شود که البته نباید فکر کند از جامعه دور شده است بلکه باید با اراده خود آن مشکل را حل کند.

وی افزود: انسان نباید هرگز ناامید شود زیرا ناامیدی از بزرگ‌ترین سم‌ها برای بشر محسوب می‌شود و باید همواره به خداوند و زندگی امیدوار بود و با تلاش و کوشش به ساختن زندگی خود پرداخت.

حیدری به وجود کمپ‌های غیرمجاز در نوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: باید به کمپ‌های مجاز توجه ویژه و خاص شود و تا قدرت کارشان افزایش یابد که با این عمل کمپ‌های غیرمجاز برچیده می‌شوند.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول