اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست استانداری همدان:

همدان نباید در وضعیت روزمرگی باقی بماند

خبرگزاری فارس: سرپرست استانداری همدان با اشاره به وضعیت موجود استان همدان گفت: هیچ دلیلی برای روزمرگی و وضعیت موجود استان وجود ندارد و باید وضعیت توسعه آن شتاب بگیرد.

همدان نباید در وضعیت روزمرگی باقی بماند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اکبر فامیل‌کریمی پیش از ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی استان همدان با تأکید بر لزوم توجه ویژه به بخش کشاورزی و صنعت و معدن استان همدان اظهار کرد: توجه به نیاز استان بر ارتقای این دو بخش باید اهتمام ویژه‌ای در راستای افزایش تولیدات کشاورزی و صنعت و معدن استان صورت گیرد.

وی عنوان کرد: هدایت‌های راهبردی‌بخش در حوزه صنعت و معدن باید با توان مضاعفی پیگیری شود که در این راستا در قانون مشخص شده و همه زیرساخت‌ها در راستای حمایت از تولید باید فراهم شود.

سرپرست استانداری همدان با بیان اینکه هیچ دلیلی برای روزمرگی و وضعیت موجود استان وجود ندارد، تصریح کرد: دغدغه‌ همه مدیران استان این است که دچار روزمرگی و سکون نشویم که با این وصف باید بر اساس چشم‌انداز مشخصی حرکت کنیم.

وی بر لزوم تطبیق برنامه‌ها بر برنامه‌های تعریف شده و چشم‌انداز استان صحه گذاشت و عنوان کرد: حرکت در راستای دستیابی به اهداف ترسیم شده شتاب ویژه خود را طلب می‌کند تا بر این اساس نیز مطالبات استان پاسخ داده شود.

فامیل‌کریمی لزوم ارتباط دستگاهی با سازمان‌های بالادستی مرتبط را هدف بااهمیتی قلمداد کرد و افزود: این مهم در ارزیابی مدیران دستگاه‌های مختلف نیز مورد توجه و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با تأکید بر لزوم دعوت مسئولان کشوری در استان خاطرنشان کرد: هنر یک دستگاه به این است که به فراخور موضوعات مهم استانی و دستگاهی از وزرا و معاونان آنها دعوت به عمل آورد چرا که از این طریق نتایج بسیار خوبی عاید استان همدان شده است.

سرپرست استانداری همدان در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم به نتیجه رساندن نیروگاه شهید مفتح همدان که از تأکیدات مقام معظم رهبری در سفر به استان بوده نیز تأکید کرد.

وی با تأکید بر لزوم خدمات‌رسانی در راستای اتمام پروژه‌های در دست اقدام استان نیز گفت: در این راستا هیچ نکته‌ای را مسکوت نمی‌گذاریم چرا که ظرفیت‌های استانی ما در برخی از موارد هنوز خالی است.

فامیل‌کریمی با اشاره به اعتبار اختصاص ‌یافته در راستای حوزه‌های علمیه استان همدان و اعتراض فرمانداران به سهم شهرستانی خود در این زمینه، بیان کرد: بحث حوزه‌های علمیه بسیار مهم است و این اعتبار نیز بر اساس اولویت‌ها مشخص شده و ما محدودیت مبلغ داریم و نمی‌توانیم از بخش دیگری اعتباری به بحث حوزه‌های علمیه اضافه کنیم.

وی در پایان سخنان خود ابراز داشت: در راستای رسیدن به اهداف، اگر نتوانیم پروژه‌های استانی را احصا کنیم حداقل باید دغدغه‌های مدیران و دستگاه‌های مختلف را پوشش داد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول