اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جمعیت یاوران شوشتر:

درمان اصلی‌ترین زیرساخت مورد نیاز برای توسعه شوشتر است

خبرگزاری فارس: عضو جمعیت یاوران شوشتر گفت: مقوله درمان اصلی‌ترین زیرساخت مورد نیاز برای توسعه شهرستان شوشتر است و باید در این باره تلاش بیشتری کرد.

درمان اصلی‌ترین زیرساخت مورد نیاز برای توسعه شوشتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، سید علی جزایری شامگاه چهارشنبه در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع خیریه تخصصی بقیة‌الله شوشتر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز برای توسعه هر شهری در ابتدا نیازمند توسعه بخش درمان است و به این دلیل باید کوشید تا در این بخش در شهرستان شوشتر تحولی ایجاد کرد.

وی افزود: شهرستان شوشتر نیازمند حضور درمانگاه‌های غیردولتی دارد تا در بخش درمان رقابتی ایجاد شود و حضور متخصصان در این شهرستان بیشتر شود و در نتیجه مردم از این مهم منتفع شوند.

جزایری با اشاره به اینکه درمانگا‌ه‌های تخصصی به نوعی به موازات بخش دولتی فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: قرار نیست بخش خصوصی در درمان رقیب دولت باشد زیرا در کشور اگر بخش خصوصی در درمان را حذف کنیم قادر به خدمات‌دهی به مردم در این بخش نیستیم.

وی تأکید کرد: توسعه شهرستان‌هایی مانند شوشتر به دلیل هم‌جواری با استان‌های مرزی در کشور عراق نیازمند توسعه بخش درمان است زیرا این شهرستان می‌تواند مرکز مراجعه بیماران از دیگر استان‌ها و دیگر کشورهای همسایه باشد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: باید کوشید تا با سرعت گرفتن کار در ساخت و ساز این مرکز خدماتی گامی در راستای ارتقای سطح بهداشت و سلامت شهرستان شوشتر برداشت و در فاز دوم تأمین متخصص برای این درمانگاه تخصصی از نیازهای بعدی است.

این درمانگاه تخصصی توسط خیران جمعیت یاوران شوشتر در استان تهران ساخته می‌شود.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول