اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه خوی خبر داد

تشییع پیکر 2 شهید گمنام در خوی

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه خوی گفت: همزمان با سالروز شهادت دخت نبی اکرم (ص) پیکر دو شهید مطهر هشت سال دفاع مقدس در شهرستان خوی تدفین می‌شود.

تشییع پیکر 2 شهید گمنام در خوی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی نادر زراعت شامگاه یکشنبه در گفت‌وگوی خبری اظهار داشت: دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در عملیات والفجر 8 و در منطقه فاو به شهادت رسیده‌اند.

وی افزود: مراسم استقبال کبوتران خونین بال 16 و 25 ساله در فرودگاه خوی روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه و مراسم تشییع این عزیزان در میدان ولیعصر با حضور گسترده خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان و مردم شهیدپرور این شهرستان به طرف حسینیه شیخ نوایی خواهد بود.

این مسئول اضافه کرد: هیئت مذهبی شهرستان خوی، مسئولان ادارات، سازمان‌ها، شورای شهر و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی دو روز مراسم یادبود این عزیزان را برگزار می‌کنند.

به گفته وی بعد از مراسم تشییع و گرامیداشت پیکر این عزیزان با ادای احترام و گروه‌های نظامی، انتظامی و با حضور مردم و پس از برگزاری نماز در میدان ولیعصر (عج) به طرف کوه‌های امیربیگ این شهرستان برای خاکسپاری منتقل می‌شود.

زراعت اظهار داشت: مراسم وداع با شهیدان پس از خاکسپاری از ساعت پنج الی هفت در حسینیه شیخ نوایی و با حضور آحاد مردم شهرستان خوی برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است پیکر پاک و مطهر شش شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح امروز در میان استقبال مسئولان آذربایجان غربی و مردم شهیدپرور استان وارد فرودگاه ارومیه شد.

بر اساس اعلام بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی پیکر پاک این شهدا در مناطق عملیاتی فاو و والفجر 8 تفحص شده است.

پس از مراسم استقبال از پیکر پاک شهدای گمنام مذکور، آیین تشییع این پیکرها دوشنبه با حضور مردم ارومیه برگزار و همزمان با 25 شهید دیگر در 11 استان کشور به خاک سپرده می‌شود.

پیکر پاک و مطهر دو تن از شهدای مذکور در محوطه دانشگاه آزاد ارومیه و دو تن دیگر نیز در دانشگاه علوم پزشکی استان دفن می‌شود.

مراسم تشییع این شهیدان روز دوشنبه از میدان انقلاب ارومیه آغاز و در مسیر خیابان امام و میدان امام حسین (ع) تا دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

آیین شب وداع با این شهدا نیز امشب در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه برگزار می‌شود.

یادواره و شام غریبان شهدای گمنام ارومیه نیز دوشنبه شب با حضور مردم شهیدپرور این شهرستان در مساجد دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی ارومیه برپا می‌شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول