اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی پیش

آیت‌الله شفیعی در مراسم تشییع پیکر شهید سوداگر حضور یافت

خبرگزاری فارس: دقایقی پیش حضرت آیت‌الله سیدعلی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در جمع تشییع کنندگان پیکر شهید سوداگر حاضر شد.

آیت‌الله شفیعی در مراسم تشییع پیکر شهید سوداگر حضور یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، آیت‌الله سیدعلی شفیعی دقایقی پیش به خیل تشییع کنندگان شهید سوداگر پیوست و این جمعیت را همراهی می‌کند.

در شرایط کنونی در این مراسم، دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار باقرزاده رئیس بنیاد حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، دریابان علی شمخانی رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروهای مسلح، سردار احمد دانش‌پژوه فرمانده قرارگاه مقدم کربلا، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه منطقه خوزستان و سیدجعفر حجازی استاندار خوزستان در این مراسم حضور دارد.

براساس مشاهدات خبرنگار فارس در این مراسم، حضور مردم در این مراسم به حدی زیاد است که مردم یارای حرکت حتی در پیاده‌روهای منتهی به مقام سبزقبا را ندارند.

بر این اساس، موج حضور مردم در تشییع پیکر شهید سوداگر لحظه به لحظه در حال افزایش است و همه در این مراسم با دیدگانی اشکبار در حال ختم صلوات و ندای «الله اکبر» هستند.

سردار سرتیپ پاسدار احمد سوداگر از جانبازان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس عصر روز 21 بهمن‌ماه در سن 50 سالگی و بر اثر عارضه قلبی دعوت حق را لبیک گفت، وی در دوران جنگ تحمیلی مسئول اطلاعات و عملیات قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) بود و پیش از فوت، مسئولیت پژوهشکده علوم و معارف دفاع مقدس را برعهده داشت.

سردار احمد سوداگر در عرصه مطالعات و تاریخ‌نگاری هشت سال دفاع مقدس فعالیت متمادی داشت و از وی تألیفات ارزشمندی به یادگار مانده است.

سردار سوداگر از پیشکسوتان دفاع مقدس به شمار رفته و از ابتدای جنگ تحمیلی در صحنه مبارزه علیه باطل حضور داشت و طی این مدت چندین بار مجروح و قلب وی نیز مورد جراحی قرار گرفته بود.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول