اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

میهمان‌نوازی کرمانشاهیان از مردم حلبچه به تصویر کشیده می‌شود

جعفری جوزانی فیلم بعدی خود را در کرمانشاه می‌سازد

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: فیلم جدید مسعود جعفری جوزانی نقش مردم کرمانشاه را در میزبانی از مردم مظلوم حلبچه به تصویر خواهد کشید.

جعفری جوزانی فیلم بعدی خود را در کرمانشاه می‌سازد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه دادوش هاشمی با اعلام این خبر افزود: به دنبال این هستیم که رشادت‌ها و پاسداری دلیرمردان ایران اسلامی را در استان کرمانشاه به تصویر بکشیم زیرا موقعیت حساس و استراتژیک استان کرمانشاه و دفاع جانانه مردم این قطعه از میهن عزیز ایران اسلامی در اسناد و کتب تاریخ انقلاب اسلامی جایگاه عظیمی را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد:در حال حاضر فیلم‌برداری از فیلم" چ" مثل چمران به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در منطقه اورامانات کلید خورده است که محتوای اثربخشی این اثر در راستای تقویت آرمان‌های اولیه انقلاب است‌.

استاندار کرمانشاه با اشاره به توانمندی‌های شهید دکتر چمران در دوران شکل‌گیری انقلاب افزود: قسمتی از اثرات آموزنده این فیلم به تصویر کشاندن توانایی‌ها و دفاعیات دکتر چمران از آرمان‌های ارزشمند انقلاب است که با تولید اثر مذکور می‌توان گوشه‌ای از رشادت‌های این انسان مبارز را به تصویر کشید.

هاشمی افزود: نسل حاضر باید بتواند با تکیه به آرمان‌های نخست حضرت امام خمینی (ره) ادامه‌دهنده راه شهدا باشد و دست طمع‌خواران این سرزمین را با تولید علم و دانشی که مطابق با ایده‌های اصول اسلامی است جواب دهند تا پرچم سرافراز کشورمان همچنان که متکی به اصل و محوریت ولایت است‌، راه راست نیک‌مردان خدا را تداوم ببخشد.

استاندار کرمانشاه از تهیه و تدوین فیلم دیگری با کارگردانی جعفری جوزانی که قرار است نقش مردم کرمانشاه در میزبانی از مردم مظلوم حلبچه که مورد بمباران شیمیایی رژیم بعث عراق قرار گرفتند را به تصویر بکشاند، خبر داد و گفت: در تلاش هستیم مستندی از فیلم‌هایی را بسازیم که نقش کلیدی استان کرمانشاه را در دوران تاریخ انقلاب یادآور شوند.

 استاندار کرمانشاه در پایان به کارهای فرهنگی در دست اقدام اشاره کرد و گفت: در صدد آن هستیم که کرمانشاه را بیش از پیش به مردم کشورمان و سایر نقاط دنیا بشناسانیم.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول