اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نویسنده جوجه سلطان:

اصفهان پیش‌قدم در ساخت فیلم‌های سه بعدی است

خبرگزاری فارس: نویسنده فیلم سه بعدی «جوجه سلطان» گفت: هر چند ادعای بزرگی است، اما می‌توان به اینکه اصفهان پیش‌قدم در ساخت فیلم‌های سه بعدی است، اطمینان داشت.

اصفهان پیش‌قدم در ساخت فیلم‌های سه بعدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد کراچیان ظهر امروز در نشست خبری که با عوامل فیلم سه بعدی «جوجه سلطان» برگزار شد، اظهار کرد: این فیلم نخستین فیلم سه بعدی است که جدا از تجربه‌های کارهای مستند، قابل عرضه در حوزه سینما است.

وی با بیان این مطلب افزود: فیلم سه بعدی «جوجه سلطان»  از جهات مختلف دارای نخستین‌های بسیاری است که یکی از ابعاد آن تهیه این فیلم از سوی بخش خصوصی است.

نویسنده فیلم سه بعدی «جوجه سلطان» با اشاره به متن فیلم‌نامه تصریح کرد: متن این فیلم‌نامه بر اساس ساختار کلاسیک نوشته شده و اتفاقی را که باید در 90 دقیقه یک فیلم نشان دهد در 13 دقیقه نشان می‌دهد.

کراچیان ادامه داد: در فیلم«جوجه سلطان» تمام ویژگی‌های یک داستان ایرانی با مقتضیات فرهنگی و مدون جامعه‌شناختی، مانند امضایی است که در پایین این فیلم درج شده است.

وی با توضیحی در مورد داستان این فیلم تاکید کرد: روایت و اتفاقی که در داستان این فیلم رخ می‌دهد، می‌طلبید که این فیلم سه بعدی ساخته شود، صرف اینکه از تکنیک و جلوه‌ها استفاده کنیم.

نویسنده اصفهانی با بیان یک ادعای بزرگ نظیر عباس کیارستمی توانست با فیلم خانه دوست کجاست سینمای ایران را متحول کند و همچنین مجید مجیدی تحولی را در سینمای ایران به وجود آورد، تاکید کرد: ما هم می‌توانیم این ادعا را بکنیم که در ساخت فیلم‌های سه بعدی پیش‌قدم بوده و می‌توانیم با آن مخاطب را به پای این فیلم‌ها بنشانیم.

وی ادامه داد: تمام عوامل فیلم و بازیگران اصفهانی هستند و این نشان می‌دهد که هنرمندان اصفهانی قابلیت‌های بسیاری دارند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول