اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دور جدید سینمای خانواده تالار هنر

فیلم «اسب حیوان نجیبی است» اکران می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر تالار هنر اصفهان از اکران فیلم «اسب حیوان نجیبی است» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی در سلسله جلسات سینمای خانواده ویژه تابستان 91 خبر داد.

فیلم «اسب حیوان نجیبی است» اکران می‌شود

میثم بکتاشیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه این فیلم در ژانر کمدی سیاه است، درباره داستان این فیلم  اظهار داشت: داستان این فیلم درباره مرد کلاه‌برداری است که به مدت 24 ساعت از زندان مرخصی گرفته و در این مدت می‌کوشد به خیال خود، اسباب سوء استفاده از مردم را فراهم آورد.

وی افزود: این فرد با لباس مبدل مأمور نیروی انتظامی شب‌ها در کوچه و خیابان‌های شهر راه می‌افتد و با مسئله ساختن از کوچک‌ترین مورد منفی آدم‌ها از آنها اخاذی می‌کند.

مدیر تالار هنر اصفهان درباره عوامل این فیلم تصریح کرد: تهیه‌کننده این فیلم سلیمان علی محمد بوده و نویسندگی آن را عبدالرضا کاهانی بر عهده داشته است و رضا عطاران، حبیب رضایی، پارسا پیروزفر، مهتاب کرامتی، باران کوثری، کارن همایونفر، مهران احمدی، ماهایا پطروسیان، بابک حمیدیان، اشکان خطیبی، احمد مهران‌فر و محمد باغبانی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

وی با بیان اینکه این سلسله جلسات سیزدهمین دوره برگزاری سینمای خانواده محسوب می‌شود، گفت: پس از فیلم «اسب حیوان نجیبی است» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی ، فیلم «چهل سالگی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان در  تاریخ 23 تیرماه و  فیلم «کتاب قانون» به کارگردانی مازیار میری 30 تیرماه در این سلسله جلسات اکران می‌شود.

بکتاشیان اضافه کرد: همانند دوره‌های گذشته این جلسات، پس از اکران فیلم‌های سینمایی کارشناسان علوم رفتاری به تحلیل روان‌شناختی فیلم پرداخته و به سؤال‌های مخاطبان پاسخ می‌دهند.

به گزارش فارس، «اسب حیوان نجیبی است» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی روز جمعه 16 تیر اکران می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این فیلم‌ها هر جمعه ساعت 17 به تالار هنر واقع در میدان لاله، جنب فروشگاه رفاه مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 5660881 تماس بگیرند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول