اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تدوین‌گر فیلم جوجه سلطان:

بعدهای دیگری در پس فیلم‌های سه بعدی نهفته است

خبرگزاری فارس: تدوین‌گر فیلم سه بعدی «جوجه سلطان» گفت: فیلم‌های سه بعدی را تنها نباید به سه بعد آن توجه داشت بلکه در پس این فیلم‌ها بعدهای دیگری نیز نهفته است.

بعدهای دیگری در پس فیلم‌های سه بعدی نهفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی وطن‌خواهان اصفهانی ظهر امروز در نشست عوامل تولید فیلم «جوجه سلطان» اظهار کرد: در فیلم‌های سه بعدی به دلیل ارتباط نزدیکی که مخاطب با آن ایجاد می‌کند، می‌توان نکات دیگر را در بعدهای دیگر آن آموزش داد.

وی با اشاره به اینکه برای بار نخست است که کار تدوین فیلم‌های سه بعدی را انجام می‌دهم، تصریح کرد: تفاوت بسیاری در نوع تدوین فیلم‌های سه بعدی و دو بعدی وجود ندارد، اما در سه بعدی به مخاطب اجازه ارتباط بیشتری را می‌دهیم.

تدوینگر فیلم سه بعدی «جوجه سلطان» با بیان اینکه سینمای سه بعدی به خوبی می‌تواند با فرهنگ ایرانی ما مطابقت داشته باشد، اضافه کرد: با توجه به اینکه اشعار و قصه‌های ما دارای بعدهای فراوانی است با کمک این نوع فیلم‌ها می‌توان آنها را نشان داد.

وی فیلم‌های سه بعدی در کشورهایی مانند امریکا را کم تکنیک ندانست و ادامه داد: با تماشای فیلم‌های سه بعدی از این کشورها به قدری شیفته تکنیک این کشورها می‌شویم که بعدهای دیگری که از سوی این کشورها تزریق می‌شود را متوجه نمی‌شویم.

وطن‌خواهان اصفهانی در مورد تدوین فیلم‌های سه بعدی تصریح کرد: در تدوین این‌گونه فیلم‌ها نیز با قرار دادن پلان‌ها در کنار یکدیگر تنها باید اندیشه‌هایی که قبل از ساخت در ذهن نویسنده و کارگردان است نیز در فیلم گنجانده شود.

وی با بیان اینکه فیلم‌های سه بعدی تنها سه بعد نیست، اظهار کرد: ای کاش تکنیک سه بعدی در زمان علی حاتمی بود و کارگردانی مانند او فیلم مادر و هزار دستان را با این تکنیک می‌ساخت.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول