اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بخش ‌رامند:

هدف دشمنان تخریب نظام با نفوذ فرهنگی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بخش ‌رامند گفت: هدف دشمنان، تخریب نظام اسلامی با نفوذ فرهنگی و اعمال شبهه و تردید است.

هدف دشمنان تخریب نظام با نفوذ فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌ زهرا، حجت‌الاسلام حسین انصاری شب گذشته در مراسم جشن شعبانیه که در سالن اجتماعات خانه فرهنگ شهر دانسفهان برگزار شد، با بیان اینکه مسلمانان باید با وحدت زمینه ساز ظهور حضرت مهدی ‌(عج) شوند، اظهار کرد: امروز دشمنان اسلام درصدد هستند تا با انواع شبهه و خرافات ملت‌های اسلامی را از دست‌یابی به اصول و آرمان‌های اسلامی سست کرده و موجب لغزش و سقوط آنان به معرکه گناه و فلاکت شوند.

امام جمعه بخش رامند افزود: تقویت ایمان و بینش‌های اجتماعی می‌تواند سبب این شود که فرد مسلمان با انگیزه و قدرت معنوی بیشتر در مسیر  ارزش‌های دینی حرکت کرده و سبب اقتدار اسلام شود.

وی با بیان اینکه ضرورت ترویج آموزه‌های دینی امروز به خوبی در مدارس و دانشگاه‌های سطح جامعه احساس می‌شود، تصریح کرد: متولیان امر فرهنگ و هنر وظیفه دارند که با به‌ کارگیری ابزار خود زمینه‌ای بزرگ و مناسب را برای این امر فراهم کرده و موجب گسترش و احیای اصول اسلامی شوند.

امام جمعه بخش رامند با بیان اینکه جوانان و نوجوانان امروز کشور از استعدا‌دها و توانمندی‌های معنوی بسیار ویژه‌ای برخوردار هستند، تصریح کرد: اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت جوانان و نوجوانان رشید و ولایت‌مدار کشور به اوج خود رسیده و مقدمات شکست دشمنان نیز فراهم شده است.

انصاری با بیان احادیثی از ائمه اطهار پیرامون لزوم پاسداشت و حفظ ارزش‌های اخلاقی در جامعه عنوان کرد: یکی از وظایفی که آحاد ملت باید به رعایت آن توجه جدی داشته باشند، این است که نسبت به مسائل دینی و ارزشی توجه کامل داشته و با این کار مقدمات پیشرفت و اقتدار هر چه بیشتر نظام اسلامی را فراهم کنند.

وی ائمه طهار را الگویی ارزشمند و مناسب برای جوانان و نوجوانان جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: اگر مسلمانان با وحدت و توجه به عرصه‌های معنوی عرصه را برای برپایی جامعه‌ای منتظر و عدالت محور مهیا کنند، قطعا تمام عظمت پوشالی دشمنان اسلام خوار و ذلیل می‌شود.

امام جمعه بخش رامند در خاتمه با بیان اینکه با اراده و پشتکار فراوان در هر عرصه‌ای می‌توان به عزت و برتری دست یافت، تصریح کرد: خداوند متعال به تمام مسلمانان در قرآن کریم وعده داده که با انجام اعمال صالح و خوب می‌توان به بهشت و رضوان الهی دست یافت و رستگار شد.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول