اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

رئیس جدید مرکز آموزشی درمانی ولی عصر(عج) معرفی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک رئیس جدید مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج) معرفی شد.

رئیس جدید مرکز آموزشی درمانی ولی عصر(عج) معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید بیمارستان ولیعصر(عج) اراک اظهار داشت: به دلیل ارتباط با سلامت و جان مردم بخش بهداشت و درمان از مهم‌ترین بخش‌ها به شمار می‌رود که مسئولیت آن بسیار سخت و خطیر است.

مجید رمضانی افزود: تامین بهترین شرایط برای سلامت مردم وظیفه مسئولان است که می‌طلبد مسئولان به ویژه مدیران دانشگاه به این مهم توجه جدی داشته باشند.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته بیمارستان ولی عصر(عج) اراک با مشکلات و چالش‌های فراوانی روبرو بود که خوشبختانه امروز بخشی از این مشکلات کاسته شده که کاهش شکایت‌های مردمی گواهی بر این مدعاست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: امید می‌رود با راه‌اندازی بیمارستان جدید شاهد ارائه بهترین خدمات به بیماران و شهروندان باشیم.

رمضانی بر ضرورت ارائه خدمات مطلوب و به موقع به شهروندان تاکید کرد و افزود: کمبود نیروی انسانی باعث فشار کار مضاعف بر نیروهای موجود و به دنبال آن کاهش میزان رضایت مردمی می‌شود که امید می‌رود با جذب نیروهای جدید شاهد کاهش مشکلات باشیم.

در این مراسم ضمن معرفی سیدمحمد موسوی به عنوان رئیس جدید مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج) از زحمات سیدجواد طبائیان رئیس سابق این مرکز قدردانی شد.

دکتر سیدمحمد موسوی متخصص رادیولوژی و فارغ‌التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی اهواز بوده و از سال 1388 در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی اراک مشغول به کار است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول