اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت توزیع برق مازندران خبر داد

اعلام شماره جدید برای پرداخت قبوض برق در مازندران

خبرگزاری فارس: معاون فروش و خدمات شرکت توزیع برق مازندران گفت: شماره تلفن 1521 برای پرداخت غیرحضوری قبوض برق در نظر گرفته شد که به‌زودی اعلام عمومی می‌شود.

اعلام شماره جدید برای پرداخت قبوض برق در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، شجاع محمودی بعدازظهر امروز در آیین تجلیل از برندگان پرداخت‌های به موقع و غیرحضوری قبوض برق در مازندران با بیان اینکه قرارگرفتن کشور در محور توسعه شاهد همکاری مشترکان برق در مازندران هستیم، اظهار داشت: مشترکان برق مازندرانی با پرداخت غیرحضوری قبوض برق مصرفی خود با ساز و کار الکترونیکی شدن همگام شدند.

وی از صدور سالانه شش میلیون قبض برق در حوزه زیر پوشش شرکت توزیع برق مازندران از گلوگاه تا فریدونکنار خبر داد و ادامه داد: همراهی با دولت الکترونیک در جابه‌جایی به موقع پول، کاهش در هزینه حمل و نقل، ایجاد امنیت و فراهم کردن بهداشت در زمان کوتاه برای مشترکان مصرف انرژی به وجود آورده است.

این مسئول با اعلام اینکه به‌زودی شماره تلفن 1521 برای پرداخت غیرحضوری به مشترکان معرفی می‌شود، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا مشترکان برق بتوانند به راحت‌ترین نحو قبوض برق مصرفی خود را پرداخت کنند.

محمودی همکاری مشترکان خانگی را در مصرف برق مناسب دانست و یادآور شد: مدیریت مصرف برق به صورت امر به معروف و نهی از منکر در بین خانواده‌ها رواج یابد تا مازندران به آنچه در برنامه توسعه آمده است، نزدیک شود.

به گزارش فارس، در آیین تجلیل از برندگان پرداخت‌های غیرحضوری قبوض برق در مازندران در مرحله نخست قرعه‌کشی، 420 نفر از جوایز نفیس شرکت توزیع برق برخوردار شدند که شامل سکه کامل بهار آزادی، نیم سکه، ربع سکه، رایانه(لپ تاپ) تخفیف در پرداخت قبوض برق و کولر خورشیدی بود.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول