اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

بسیج تبلور عینی حضور مردم در صحنه است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: سپاه و بسیج تبلور عینی حضور مردم در صحنه و دفاع از ارزش‌های دینی و اسلامی جامعه هستند.

بسیج تبلور عینی حضور مردم در صحنه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمدسلیمانی ظهر امروز در جشنواره میلاد ثارالله ویژه مسابقات قهرمانی بسیج کشور در شهرکرد با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان، اظهار داشت: سپاه و بسیج تبلور عینی حضور مردم در صحنه است که همواره روح جوانمردی و پاکدامنی را همراه خود دارد.

وی افزود: نشاط روحی و جسمی، انسجام و تقویت خصائص جوانمردانه در پرتو ورزش به وجود می‌آید.

محمدسلیمانی بر ضرورت توجه جوانان به ورزش، تاکید کرد و گفت: از نگاه بسیج و سپاه، ورزش به عنوان وسیله‌ای برای رسیدن به هدف است و امید به آینده در سایه ورزش محقق می‌شود. 

وی در ادامه با تبریک ولادت حضرت مهدی(ع) بر ضرورت فراهم کردن زمینه ظهور ایشان تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از مهمترین وظیفه ما شیعیان انتظار امام زمان(ع) که با انجام کارهای خیر و پسندیده می‌توان مساعد ظهور ایشان را فراهم کرد.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری به توطئه‌های دشمن در راستای ضربه زدن به نظام اشاره و تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی هراس و دلهره در دل استکبار جهانی انداخت و امروز نیز اهداف ارزشمند انقلاب اسلامی ایران بزرگ‌ترین قدرت‌های جهان را به چالش کشیده است.

محمدسلیمانی بیان داشت: دنیا به این نتیجه رسیده که نباید با جمهوری اسلامی برخورد مستقیم داشته باشد چرا که همه حرکات و برنامه های انقلاب اسلامی در مقابله با دشمنان الگویی برای ملت‌های جهان خواهد بود.

وی ادامه داد: جهان تشنه ظهور امام زمان(ع) است این درحالی است که امروز جهان‌خواران و زورمداران با تدوین برنامه‌ها و توطئه‌های بزرگ درصدد ضربه زدن به فرهنگ مهدوی هستند.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: وظیفه همه افراد جامعه به ویژه بسیجیان این است که در زمان غیبت با اطاعت از دستورات و رهنمودهای ولی فقیه از ارزش‌های الهی و اسلامی دفاع کنند.

در جشنواره میلاد ثارالله 93 تیم ورزشی در سه رشته جودو، کاراته و کشتی از 31 استان در رده سنی جوانان بسیجی  به مدت سه روز در شهرکرد با هم به رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول