اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

احداث پل 700 متری ایستگاه سرعین به صلاح نیست

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: احداث پل روگذر ایستگاه سرعین به طول 700 متر با آب و هوای سرد و یخبندان اردبیل و مشکلات و معضلات دیگر به صلاح نیست.

احداث پل 700 متری ایستگاه سرعین به صلاح نیست

سید حسین صابری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: برای احداث این پل در چند سال پیش 20 میلیارد تومان اعتبار بر‌آورد شده بود که هرگز شهرداری با در‌آمد‌زایی محدود خود قادر به اجرای آن نبوده که ما با پیشنهاد معاون ترافیک شهرداری اصلاح برخی از میادین و احداث یک پل روگذر در حوالی میدان قدس را مناسب تشخیص داده و اعضای شورای ترافیک استان به آن رای دادند.

وی خاطرنشان کرد: این پل روگذر بعد از بیمارستان امام در قالب یک دور‌برگردان و با پیش‌بینی یک میدان بیضی شکل وسط رودخانه اجرا می‌شود تا با برقراری دو تقاطع مجزا از بار ترافیکی ایستگاه سرعین و میدان قدس کاسته شود.

استاندار اردبیل در خصوص جذب یک نفر از کارکنان استانداری بدون شرکت در آزمون و انتصاب او به عنوان مدیرکل یادآور شد: 5 درصد فرصت استخدامی بر اساس تبصره 19 در اختیار وزیر کشور و یا استاندار بوده که ما 95 درصد موارد قانونی استخدام را عمل کرده بودیم و با بهره‌گیری از ظرفیت 5 درصد در اختیار وزیر و استاندار این فرد مورد نظر را بدون آزمون استخدام کردیم.

صابری با ابراز خرسندی از راه‌اندازی مجموعه سبلان خودرو و تلاش‌های انجام شده در دو سال گذشته از سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی این مجموعه صنعتی گفت: حمایت ما از بخش صنعت و سرمایه‌گذاری سایر بخش‌ها یک طرفه نیست بلکه تلاش می‌کنیم از همه سرمایه‌گذاران حمایت لازم را داشته باشیم.

این مسئول به موضوع تعطیلی و نیمه‌فعال بودن برخی از واحدها اشاره کرد و افزود:‌ کارخانه سبلان ابریشم اردبیل نیمه‌فعال است و دارای مشکلات سیاسی – اجتماعی است که تلاش می‌کنیم در قالب طرح مهر ماندگار این مجموعه را از حالت رکود بیرون بیاوریم.

رئیس شورای اداری استان با اظهار بی‌اطلاعی از تعطیلی کارخانه یخچال‌سازی و نیمه‌فعال بودن پودر لاستیک در اردبیل بیان داشت: این مجموعه هر شش ماه یک بار دچار حریق می‌شود که در این زمینه از سرمایه‌گذار خواسته‌ایم طرح‌ها و پیشنهادات اصلاحی خود را انجام دهد.

صابری با رد این ادعا که استاندار اردبیل با سرمایه‌گذاران بد‌رفتاری می‌کند، عنوان کرد: اگر منظور از بد‌رفتاری رفتار هوشمندانه با سرمایه‌گذاران و جلوگیری از ورود افراد ناصالح به این عرصه است ادعا را قبول می‌کنم اما هرگز به خود اجازه نداده‌ام با سرمایه‌گذاری رفتار تند و یا به دور از ادب داشته باشم.

وی در پایان سخنان خود به رفتار خود با متقاضیان خرید کشت و صنعت و سبلان‌پارچه اردبیل اشاره کرد و اظهار داشت: بعد از چندین جلسه این سرمایه‌گذاران را ناصالح تشخیص دادم و با صراحت لهجه مواضع خود را به آنها اعلام کردم چرا که یقین داشتم این افراد سرمایه‌گذار نیستند بلکه افراد دغل‌بازی هستند که می‌خواهند در عرصه سرمایه‌گذاری فقط منفعت و سود خود را لحاظ کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول