اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر:

عملیات ساخت پل چهار شوشتر اجرایی شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: عملیات ساخت پل چهارم شوشتر اجرایی شود و در این باره طرح‌های مطالعاتی لازم نیز تهیه شده است.

عملیات ساخت پل چهار شوشتر اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، امیر رسولی عصر امروز در جلسه مشترک اعضای شورای اسلامی شهر شوشتر و نماینده شهرستان‌های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طرح پل چهارم شوشتر از سال‌های گذشته توسط یکی از گروه‌های خبره مشاوره در استان خوزستان تهیه شده است و در شرایط کنونی آماده اجرایی شدن است.

وی با اشاره به اینکه این پل نیاز اصلی مردم شوشتر را برطرف می‌کند، افزود: نیاز اصلی مردم شوشتر در مناطق دروازه و جاده صاحب‌الزمان (عج) به مسیر تردد به مرکز شهر با احداث این پل برطرف می‌شود و باید کوشید تا این پل در اسرع وقت در دستور کار قرار گیرد.

این مقام مسئول تأکید کرد: در تعاونی‌های 147 هکتاری شهرستان شوشتر شهرداری با وزارت مسکن و راه‌سازی اختلافات بسیار زیادی برای آماده‌سازی معابر موجود در این تعاونی‌ها دارد که باید با تشکیل کارگروهی با حضور نماینده شوشتر این مشکل پیگیری و برطرف شود.

وی افزود: در این مناطق بیش از 2 هزار و 500 واحد ساختمانی وجود دارد و باید برای این مشکل چاره‌اندیشی کرد و مسکن و شهرسازی تعهدات خود را در این باره اجرایی نمی‌کند.

رسولی با تأکید بر اینکه موضوع میراث فرهنگی در شهرستان شوشتر بسیار فراموش شده است، تأکید کرد: پروژه‌های میراث فرهنگی همگی تعطیل هستند و انکار مسئولان استانی و محلی کاملا بی‌اساس است.

وی افزود: هیچ اقدام مرمتی و بازسازی آثار تاریخی در شوشتر انجام نشده است و باید در این باره تلاش کرد تا در اسرع وقت مدیر پایگاه سازه‌های آبی شوشتر جای خود را به مدیری توانمند و بومی بدهد.

وی افزود: مصوبات سفرهای هیئت دولت به خوزستان بسیار زیاد است ولی در بخش میراث فرهنگی و آب‌رسانی به روستاهای شوشتر هیچ اقدامی انجام نشده است و دولت تنها مصوبه گذرانده است.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول