اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته آینده

روگذر توحید شوشتر افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: در هفته آینده روگذر شوشتر برای استفاده مردم افتتاح می‌شود و مشکلات آن نیز برطرف شده است.

روگذر توحید شوشتر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حمید سالم‌پور پیش از ظهر امروز در بازدید از این پروژه شهرداری شوشتر اظهار داشت: روگذر توحید شوشتر در شرایط کنونی در مراحل پایانی قرار دارد و مشکل آسفالت آن نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به اجرای آسفالت این روگذر افزود: وقفه‌ای در آسفالت این پروژه به وجود آمده بود که با رفع این مشکل با رایزنی‌های شورای اسلامی شهر شوشتر و شهرداری برطرف شده و در هفته آتی این پروژه افتتاح می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه آسفالت این پروژه برعهده اداره کل راه و شهرسازی قرار دارد، خاطرنشان کرد: وقفه‌ای در آسفالت این پروژه بزرگ شهرداری شوشتر به وجود آمد که تلاش شد تا این مشکل برطرف شود و با تدابیر اندیشیده شده از طرف شهرداری این مشکل برطرف شده است.

وی با اشاره به اجرای فضای سبز این روگذر تأکید کرد: فضای سبز این روگذر به مساحت 6.5 هکتار انجام شده است و روشنایی آن نیز تأمین شده است.

سالم‌پور افزود: افتتاح سریع این پروژه بسیار از طرف شورای اسلامی شهر شوشتر پیگیری شده است و شهرداری نیز در این‌باره تلاش‌های بسیار زیادی انجام داده است که این تلاش‌ها قابل تجلیل است.

گفتنی است با ادغام اداره کل راه و مسکن و شهرسازی در خوزستان در ارسال آسفالت برای این روگذر وقفه‌ای به وجود آمده بود که در شرایط کنونی این وقفه برطرف شده است.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول