اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه چهار اصفهان خبر داد

پیشرفت 7.5 درصدی تعریض پل بزرگمهر

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه چهار اصفهان گفت:‌ تاکنون پل بزرگمهر 7.5 درصد پیشرفت داشته است و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است تا نه ماه آینده این پروژه به اتمام برسد.

پیشرفت 7.5 درصدی تعریض پل بزرگمهر

علیرضا پرهام در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با پیشرفت تعریض پل بزرگمهر گفت: تاکنون تعریض پل بزرگمهر 7.5 درصد پیشرفت داشته که 1.5 درصد آن اضافه بر پیشرفت پیش‌بینی شده، بوده است.

وی در ادامه افزود: برای تعریض این پل، 42 شمعک (پایه پل) در نظر گرفته شده که 21 شمعک آن در حال حاضر ریخته شده و این میزان نشان‌ دهنده 50 درصد از پیشرفت کار است.

شهردار منطقه چهار اصفهان در مورد عمق این شمعک‌ها گفت: عمق این شمعک‌ها (میانی) 25 متر است که این میزان در کناره‌های پل به 18 متر درون زمین می‌رسد.

وی با اشاره به قطر شمعک‌ها تصریح کرد: قطر این شمعک‌ها یک متر و 20 سانتی‌متر است و پل با همان ظاهر گذشته خود تعریض می‌شود.

پرهام افزود: پس از اتمام کار در کناره‌های پل نورپردازی با رنگ‌‌های مختلف انجام می‌شود.

وی در مورد مدت زمان اجرای این پروژه اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است تا 9 ماه آینده این پروژه به اتمام برسد و بودجه اولیه در نظر گرفته شده برای این کار 3 میلیارد تومان است.

شهردار منطقه چهار اصفهان در ارتباط با عرض این پل تاکید کرد: عرض این پل در حال حاضر 21 متر است که پس از اتمام کار به 43 متر افزایش می‌یابد و آب رودخانه تأثیری بر روند اجرای کار ندارد.

وی در پایان هدف از تعریض این پل را سهولت در تردد خودروها و ایجاد مسیر اتوبوس‌های BRT اعلام کرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول