اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

40 پروژه گیلان کددار شد

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان با بیان اینکه بیش از 3 هزار میلیارد تومان از پروژه‌ها در پنج سال آینده در استان اجرایی می‌شود گفت: امسال 39 پروژه گیلان کددار شد.

40 پروژه گیلان کددار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی ظهر امروز در یادواره تنها استاندار شهید کشور علی انصاری و 257 شهید کارمند گیلان در مصلای امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: شهدا نظاره‌گر تمام اعمال انسان‌ها هستند.

وی تکلیف‌مداری و عمل به وظیفه را مبنای حرکت شهدا عنوان کرد و افزود: دفاع از حق و انقلاب اسلامی نیاز به تلاش دارد و باید پاسخ‌های قانع کننده برای شهدا داشته باشیم.

سعادتی مسئولان را وامدار شهدا خواند و افزود: نسل امروز مسئولیت خود را خوب پیدا کرده و شهادت‌طلب و اداکننده تکلیف است.

استاندار گیلان ولایتمداری شهید انصاری را عمق معرفت به خداوند توصیف کرد و گفت: بصیرت افراد با وصل شدن به خداوند و ولایت بالا می‌رود.

وی با اشاره به منافقان در ابتدای انقلاب اسلامی و در جریان فتنه، خاطرنشان کرد: منافقان برای رسیدن به مقام‌های پست دنیوی با اصل نظام مقابله کردند.

سعادتی خون شهدا را موجب رشد و آگاهی ملت ایران دانست و ابراز کرد: مقام معظم رهبری مانند دری درخشان سکان هدایت انقلاب اسلامی در جهان را به عهده گرفته‌اند.

استاندار گیلان با تاکید براینکه مکتب شیعه توانایی پیاده کردن عدالت در جامعه را دارد، بیان کرد: پایداری بر اصول نیاز جامعه امروز است.

وی به تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و یادآور شد: مردم ایران ملت رمضان هستند و با خویشتن‌داری و شناخت وظیفه به مسئولیت خود عمل می‌کنند.

سعادتی از رشد 32 درصدی اعتبارات ملی بودجه سال 91 گیلان خبر داد و اذعان کرد: امسال بیش از 39 طرح اساسی استان کددار شده و بیش از 3 هزار میلیارد تومان از پروژه‌ها در پنج سال آینده در گیلان اجرایی می‌شود.

این مسئول گیلان را جزو پنج استان برتر در اجرای پروژه‌های مهر ماندگار نامید و اظهار کرد: 900 میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های راه و مسکن مهر به گیلان تخصیص داده شده است.

به گفته استاندار گیلان بیش از یک‌هزار پروژه بزرگ و کوچک در گیلان عملیاتی شده است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول