اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌زودی

مخزن آب مجتمع روستایی کری بهره‌برداری می‎شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردل گفت: احداث مخزن جدید آب مجتمع روستایی کری در آینده نزدیک اجرا خواهد شد.

مخزن آب مجتمع روستایی کری بهره‌برداری می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فیروز خسروی پیش از ظهر امروز در کمیته آب این شهرستان، اظهار داشت: در سال گذشته به علت کمبود اعتبارات امکان تعویض شبکه توزیع فرسوده آب روستای ده عزیزی وجود نداشت، بر همین اساس با ابلاغ اعتبارات در سال‌جاری در اسرع وقت نسبت به تعویض شبکه داخلی آب روستا اقدام خواهد شد.

وی افزود: بر همین اساس مصوب شد تا زمان تعویض شبکه داخلی امور آبفار نسبت به ترمیم شکستگی‌ها در اسرع وقت اقدام کند.

خسروی با اشاره به عدم کلرزنی آب روستای ده عزیزی، گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت موضوع لازم است تا امور آبفار هرچه سریع‌تر با نصب کلرزن بر روی مخزن روستا نسبت به گندزدایی آب اقدام کند.

فرماندار شهرستان اردل با بیان اینکه پروژه خط انتقال آب روستا از مجتمع کری در دست اجراست، گفت: احداث مخزن جدید آب روستا در سال‌جاری در آینده نزدیک اجرا خواهد شد.

وی از اتمام مراحل انتقال و ایستگاه‌های پمپاژ آب پروژه انتقال آب از باغ رستم به شهر اردل خبر داد و گفت: تاکنون اقدامی برای نصب و احداث فیلتر برای حذف کدورت آب در مواقع بارندگی صورت نگرفته است که بر همین اساس مصوب شد با توجه به اینکه قسمتی از آب آشامیدنی شهر اردل از این مجتمع تأمین می‌شود، امور آبفار در مواقع بارندگی و آغاز کدورت آب مجتمع نسبت به قطعی آب از این مجتمع اقدام کند.

خسروی با اشاره به دیگر مصوبات این نشست، گفت: کلرینه کردن آب شرب روستاهای شوران، تعمیر سقف ایستگاه پمپاژ آب روستای شیخ محمود، کلرزنی آب آشامیدنی روستای سرپیر، کلرزنی آب آشامیدنی روستای کاج، کلرزنی آب آشامیدنی روستاهای تحت پوشش از دیگر مصوبات این نشست محسوب می‎شود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول