اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین خبر داد

ساخت استادیوم 5 هزار نفری در ورامین

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: مطالعات ساخت استادیوم 5 هزار نفری آغاز شده که به زودی شهرستان ورامین شاهد افتتاح نخستین ورزشگاه با چنین ظرفیتی خواهد بود.

ساخت استادیوم 5 هزار نفری در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مصطفی زاهدی ساعاتی پیش در جمع خبرنگاران گفت: با حمایت‌های بی‌دریغ محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین، بودجه ورزشی در سال جاری 3 برابر شد که این خبر خوشایندی برای ورزشکاران منطقه محسوب می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین افزود: در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ورامین مصوب شد باید اعتبارات ورزشی به جهت شرایط حساس و رفع کمبودها افزایش یابد تا بتوان علاوه بر برطرف کردن کاستی‌ها فصلی نو برای پیشرفت ورزش را آغاز کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: طی سال‌های گذشته تملک دارایی‌های ورزشی بین 500 تا 600 میلیون تومان بود که در سال جاری و با درایت فرماندار، این رقم به 1 میلیارد و 640 میلیون تومان می‌رسد که جای تقدیر و تشکر از جوان‌ترین فرماندار کشور را دارد که با نگاه واقع‌بینانه خود زمینه را برای ارتقاع ورزش قهرمانی، پهلوانی و همگانی فراهم می‌کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین اظهار داشت: در این جلسه فرماندار شهرستان ورامین، شهرداران ورامین و قرچک را ملزم به ساخت ۲ سالن ورزشی مسابقاتی با اعتبار اولیه 300 میلیون تومان کرد که این مصوبات که در خصوص ورزش صورت گرفته در تاریخ ورامین بی‌سابقه و بی‌نظیر است.

زاهدی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: با مساعدت‌های فرمانداری، شهرداری و اداره اوقاف شهرستان ورامین مطالعات ساخت استادیوم 5 هزار نفری آغاز شده است که با معرفی پیمانکار به زودی شهرستان ورامین شاهد افتتاح اولین ورزشگاه با چنین ظرفیتی خواهد بود.

وی تصریح کرد: استادیوم مورد نظر در ابتدای جاده آب‌باریک و در کنار چمن مصنوعی این منطقه در مساحتی بالغ بر 5 هکتار ساخته می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در خصوص سرانه فضای ورزشی ورامین بیان کرد: سرانه فضای ورزشی قبل از دولت نهم تنها 5/5 سانتی‌متر بوده است که با روی کار آمدن دولت اصولگرا این سرانه به 18 سانتی‌متر افزایش یافت و امیدواریم با حمایت‌های مسئولان و با شرایط پیش آمده در ورزش به استاندارد کشوری که 50 سانتی‌متر است هرچه سریع‌تر دست یابیم.

زاهدی در ادامه اظهار کرد: خوابگاه مختص به ورزشکاران تا اواخر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد تا مشکل اسکان ورزشکاران میهمان برای حضور در شهرستان ورامین برطرف شود.

وی بیان کرد: این خوابگاه در کنار سالن شهید شیرکوند در منطقه صادقعلی از سال 82 با اعتبار استانی شروع شد ولی به دلایل نامعلوم متوقف شد که با پیگیری‌های متعدد سعی داریم هرچه زودتر با بهره‌برداری از آن شاهد حضور قهرمانان کشور برای شرکت در مسابقات ورزشی در ورامین باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین افزود: ظرفیت این خوابگاه در حدود 200 نفر با اعتبار 200 میلیون تومان است.

زاهدی در ادامه به اهم برنامه‌های صورت گرفته سال جاری در ورزش پرداخته و اظهار داشت: در راستای خدمت رسانی به ورزشکاران و به خصوص علاقه‌مندان به شنا، طبقه فوقانی استخر کوثر به وسایل بدنسازی مجهز شده است تا مراجعین بتوانند قبل از پرداختن به شنا در صورت تمایل ابتدا به ورزش با دستگاه‌های تعبیه شده بپردازند و بعد از آن با حضور در محوطه شنا، تجدید قوا کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به کمبود فضای اداری، با ایجاد تغییرات و با اضافه کردن یک اتاق سعی کردیم با همکاری پرسنل زحمت‌کش اداره ورزش و جوانان از خود برای آیندگان یادگاری به جای گذاریم و بسیار خرسندیم که این اتفاق خوشایند با حضور خبرنگاران به سرانجام رسید.

زاهدی خاطرنشان کرد: برپایی همایش حلقه گفت‌وگوی جوانان با مسئولان شهرستان ورامین که با استقبال خوبی همراه شد از برنامه‌هایی بود که در راستای ادغام سازمان ملی جوانان با سازمان تربیت بدنی صورت گرفت و در نظر داریم چنین برنامه‌هایی که مختص به نسل جوان است را در ادامه روند وظایف خود تدوین کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان جلسات متعددی جهت پر بار کردن اوقات فراغت با هیئت‌های ورزشی برگزار کردیم که امیدواریم این برنامه‌ها به جهت شرایط خاص در سال جاری به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

وی در پایان سخنان خود از خبرنگاران که از حامیان همیشگی ورزش بوده‌اند تقدیر و تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد خبرنگاران همچون گذشته با انعکاس اخبار و رویدادهای ورزشی سهم خود را از ایجاد انگیزه در میان جوانان و ورزشکاران ادا کنند.

انتهای پیام/ب۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول