اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی:

ورزش دانش‌آموزی خراسان‌رضوی تا ایده‌آل‌ها فاصله دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: در مقایسه با استان‌های دیگر خراسان‌رضوی در ارتباط با ورزش دانش‌آموزی یکی از استان‌های موفق است اما تا ایده‌آل‌ها فاصله دارد.

ورزش دانش‌آموزی خراسان‌رضوی تا ایده‌آل‌ها فاصله دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد سیدعلی‌اکبر هاشمی‌جواهری صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح سی‌امین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کشور که در محل ورزشگاه شهید بهشتی برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ورزش دانش‌آموزی در استان خراسان‌رضوی جا برای کار بسیار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی با اشاره به فرارسیدن اوقات فراغت دانش‌آموزان، ادامه داد: در برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان باید ابعاد فرهنگی، جسمانی و ذهنی آن را نیز در نظر بگیریم.

وی به همکاری دو سویه اداره‌کل ورزش و امور جوانان با اداره‌کل آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان آمادگی تمام قد دارد تا برای همکاری در برنامه‌ریزی‌های ورزش دانش‌آموزی به کمک آموزش و پرورش بیاید.

هاشمی‌جواهری تاکید کرد: ما نه تنها خود را از این اداره‌کل جدا نمی‌دانیم بلکه همه آحاد مردم و به ویژه جوانان را در این زمینه یاری می‌کنیم.

وی در ارتباط با طرح‌های بزرگ اوقات فراغت و بهینه‌سازی آن تصریح کرد: یکی از چالش‌های بزرگ جامعه ما اوقات فراغت است که تاکنون نتوانسته‌ایم آن را به نحو احسن پرکنیم.

هاشمی‌جواهری با بیان اینکه جوانان هنوز نمی‌توانند از اوقات فراغت خود لذت و بهره لازم را ببرند، افزود: علاوه بر این اوقات فراغت جوانان هم‌چنان بی‌کیفیت و فاقد روح معنوی است که امیدواریم در آینده نیز بتوانیم برای این معضل چاره‌ای بیندیشیم.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول