اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان ورزش قهرمانی شهرداری تبریز:

هدف سازمان ورزش قهرمانی ایجاد روحیه پهلوانی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان ورزش قهرمانی شهرداری تبریز گفت: تمام سرپرستان، مربیان و ورزشکارانی که زیر چتر سازمان ورزش قهرمانی فعالیت می‌کنند باید منش پهلوانی داشته باشند.

هدف سازمان ورزش قهرمانی ایجاد روحیه پهلوانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش قهرمانی شهرداری تبریز، یوسف قوام‌لاله افزود: تمام رشته‌ها به جز فوتبال زیر نظر این سازمان فعالیت می‌کنند و منشور اخلاقی سازمان ورزش قهرمانی شهرداری ایجاب می‌کند جوانمردی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی اظهار کرد: قهرمانی چیزی زودگذر است و بعد از چند سال کمرنگ‌تر می‌شود اما سیره مولای متقیان علی(ع) چیزی است که هر کس در آن گام می‌گذارد همچون پوریای ولی و جهان پهلوان تختی جاودانه می‌شود.

قوام‌لاله تصریح کرد: ما وارث شهدایی هستیم که جوانمردانه در دفاع از آب، خاک و ناموس کشورمان جان خود را فدا کردند و بدون هیچ ادعایی شجاعانه در برابر استکبار ایستادند تا جوانان امروز در آزادی کامل برای اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی در جای جای دنیا تلاش کنند.

وی اضافه کرد: ورزش اکنون به عنوان یک پدیده سیاسی، اجتماعی و حتی اقتصادی مطرح است و با سرمایه‌گذاری در ورزش می‌توان علاوه بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی بر رونق اقتصادی و قدرت سیاسی نیز افزود.

مدیرعامل سازمان ورزش قهرمانی شهرداری تبریز تاکید کرد: شهرداری تبریز با توجه به اهمیت ورزش قهرمانی در نظر دارد تبریز را یکبار دیگر به عنوان قطب برتر ورزش کشور مطرح کند و جوانان این خطه این مجموعه را محلی برای بروز استعدادهای خود می‌دانند.

قوام‌لاله ادامه داد: اکنون با توجه به علاقه وافر مردم تبریز به ورزش و به خصوص ورزش‌های گروهی با قدرت تمام در رشته والیبال شرکت خواهیم کرد و سعی می‌کنیم خاطرات دهه 60 را یکبار دیگر در ذهن والیبال‌دوستان زنده کنیم.

وی گفت: علاوه بر حضور پرقدرت در رشته‌های متعدد ورزش در لیگ‌های برتر کشور از هر هیئت ورزشی استان که فعال باشد، حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول